İradə Cəlilova, Sputnik Azərbaycan
BAKI, 26 may — Sputnik. Paytaxtda olan uşaq bağçalarının açılması hələ gözlənilmir. Sputnik Azərbaycan xəbər verir ki, bu barədə Bakı Şəhər İcra Hakimiyyətinin başçısı Eldar Əzizov Nazirlər Kabineti yanında Operativ Qərargahın brifinqində çıxışı zamanı deyib.
Onun sözlərinə görə, mütəxəssislər nə qərar qəbul etsələr, həmin qərar ictimaiyyətə açıqlanacaq. E.Əzizov bildirib ki, yaxın gələcək üçün uşaq bağçalarının açılması gözlənilmir.
Mütəxəssislərin fikrincə, uşaq bağçalarının açılmaması valideynlərin işini çətinləşdirməklə yanaşı, qavrama qabiliyyətinin inkişaf dövründə olan uşaqlara pis təsir edəcək. Uşaqların bağça təhsilindən uzaq düşməsi onların məktəbə gedərkən çətinliklərlə qarşılaşmasına səbəb olacaq. Belə bir dövrdə virtual bağça anlayışı gündəmə gəlib. Virtual bağça yaradıla bilərmi? Yaradılarsa, nə dərəcə effektli ola bilər?
Psixoloq Zeynəb Eyyubova hesab edir ki, karantin dönəmi daha çox bağçaya gedən, günlərinin çox hissəsi bağçada keçən 1-6 yaşlı uşaqlara təsir edir. Çünki bu uşaqların artıq bağça həyatında qurulmuş bir nizamı vardı: "Uşaq hər gün bağçaya gedirdi, yemək vaxtı, oyun vaxtı - hər bir prosesin vaxtı vardı. Bağçalarda uşaqlar üçün hər bir sahədə şərait yaradılırdı. Valideyn istəsə belə, uşaq üçün bağçadakı şəraiti yarada bilməz. Bu səbəbdən də ən çox təsir elə bu uşaqlara oldu".
Psixoloq bildirib ki, 1-6 yaşlı uşaqlarla onlayn sistemlə işləmək alınmır.
Bu zaman uşaqla işləmək üçün valideyn vasitəsilə, valideynlə işləmək lazım gəlir. Valideynin isə buna vaxtı olmur.
"Əgər virtual sistem yaradılsa, müəllimlər valideynlə danışmalıdırlar. Çünki 3-5 yaşlı uşağı kompüter qarşısına gətirib, onun diqqətini bir yerə cəmləmək mümkün deyil. Sadəcə, bağçanın sosial hesabında valideynlər üçün gündəlik məşğələlər qoymaq olar. Bunu da hər bir valideyn edə bilmir. Elə valideyn var ki, gündə uşağına heç yarım saat vaxt ayıra bilmir", - deyən psixoloq vurğulayıb ki, bağça sistemində virtuallıq işə yaramayacaq.
Təhsil eksperti Kamran Əsədov Sputnik Azərbaycan-a bildirib ki, hal-hazırda ölkəmizdə 1656 dövlət (717 kənd, 939 şəhər), 96 qeyri-dövlət (95 şəhər, 1 kənd) məktəbəqədər təhsil müəssisəsi var.
Ekspert vurğulayıb ki, dünya təcrübəsindən Amerikada bağçaların 80%-i özəldir. Həmin bağçalarda olan şərait dövlət hesabında olan məktəbəqədər müəssisələrdən daha yaxşı qurulub. Dövlətin üzərinə az yük düşür.
"Martın 3-dən etibarən isə ümumiyyətlə uşaq bağçaları fəaliyyətini dayandırdı və bu, azyaşlılara mənfi təsir göstərməyə başladı. Orta və ali təhsildən fərqli olaraq uşaq bağçalarının onlayn fəaliyyət göstərməsi arzuolunan deyil. Çünki bu pillədə təhsil o qədər də önəmli deyil. Və bağçanın onlayn fəaliyyət göstərməsi azyaşlılarda fiziki problemlər ortaya çıxara bilər. Belə ki, kompüter, planşet arxasında oturma onlarda onurğa əyriliyinə, skolioz xəstəliyinə, görmə qabiliyyətinin zəifləməsinə gətirib çıxara bilər", - deyə ekspert vurğulayıb.
Onun sözlərinə görə, digər tərəfdən isə internet imkanları olmayan uşaqlar bu prosesdən kənarda qalacaqlar.
K.Əsədov hesab edir ki, bağçalar onlayn fəaliyyəti fərqli istiqamətdə göstərməlidir. Belə ki, onlar hər bir uşaq üçün fərdi gündəlik fəaliyyət planı hazırlamalı, tapşırıqlar verməli və bunun valideyn tərəfindən həyata keçirilməsini təmin etməlidirlər.
"Gündəlik tapşırıqlar yerinə yetirilən zaman isə valideyn bunu videoya çəkib müəlimə göndərə bilər. Azyaşlıların bütün günü kompüterin, planşetin qarşısında oturması arzuolunan deyil. Bu, vərdiş halını ala bilər və gələcəkdə belə zərərli alışqanlıq uşaq üçün adiləşə bilər. Bəzi hallarda onlayn dərslər zamanı bir çox uşaq eyni anda platformaya qoşulduğu üçün səs yüksəlir və effektivlik aşağı düşür", - deyə ekspert bildirib.