BAKI, 8 avq-Sputnik. "Sərəncamda nəzərdə tutulur ki, Azərbaycanı turistlər üçün cəlbedici ölkəyə çevirmək və bütövlükdə turizm sektorunu inkişaf etdirmək məqsədilə ölkə ərazisində alınmış istehsal, yaxud kommersiya məqsədləri üçün nəzərdə tutulmayan mallara görə ödənilmiş əlavə dəyər vergisinin qaytarılması ("Tax free") sistemi hava limanından başqa digər sərhəd buraxılış məntəqələrində də tətbiq olunsun."
Ekspertin sözlərinə görə, biz "Tax free" məsələsində gecikmişik:
"Bu, əcnəbi turistləri cəlb etmək üçün bütün dünyada istifadə olunan çox populyar alətdir."
Hazırda sistemin ilkin olaraq hava limanında qurulduğunu xatırladan ekspert bildirib ki, prezident iyulun 12-də «Əcnəbilər və vətəndaşlığı olmayan şəxslər tərəfindən Azərbaycan Respublikasının ərazisində alınmış istehsal, yaxud kommersiya məqsədləri üçün nəzərdə tutulmayan mallara görə ödənilmiş əlavə dəyər vergisinin qaytarılması Qaydası»nı təsdiq edib. Qaydaya görə, sistemin operatoru Vergilər Nazirliyidir. Proqram təminatını, xidməti, müvafiq sistemlərin inteqrasiyasını o həyata keçirəcək.
Qalib Toğrulun sözlərinə görə, ƏDV-nin qaytarılması bütün mağazalardan alınan mallara şamil edilmir. Yalnız Vergilər Nazirliyindən "Tax free" stikeri alan, yəni bu fəaliyyəti həyata keçirmək üçün nazirlikdə qeydiyyatdan keçən pərakəndə satış müəssisəsi müvafiq xidməti göstərə bilər. Belə müəssisənin vergi borcu olmamalı, kassası və post-terminalı olmalıdır.
Onun fikrincə, güman ki, ilkin olaraq hava limanında müvafiq infrastruktur, o cümlədən proqram təminatı və vahid elektron məlumat bazası yaradıldıqdan, onun vergi və digər aidiyyəti dövlət orqanlarının, habelə müvəkkil bankın (bankların) istifadəsində olan elektron informasiya sistemlərinə inteqrasiyası təmin edildikdən sonra, bu sistemin bütün sərhəd-buraxılış məntəqələrində qurulması hissə-hissə həyata keçiriləcək.
Ekspertin sözlərinə görə, bütün sərhəd-buraxılış məntəqələrində bu sistemin qurulması çox vacibdir:
Qalib Toğrul hesab edir ki, Bakı Dəmiryol vağzalında da hava limanındakı kimi müasir avadanlıqlar qurulsa, vağzalın müvafiq sistemlərə inteqrasiyası təmin edilsə və bilet satışı sivil qaydada həyata keçirilsə, çox yaxşı olar.
"Hazırda xarici ölkələrə gedən qatarlara internetlə elektron bilet satışı həyata keçirilsə də, sonradan onun kağız əsasda alınması ilə bağlı dəmiryolu vağzalında problemlər var. Ümid edək ki, bu problem də tax free-nin hesabına (bu iki məsələ arasında birbaşa əlaqə olmasa belə) həllini tapacaq"-deyə iqtisadçı qeyd edib.