Купюра номиналом в 200 AZN, фото из архива - Sputnik Azərbaycan, 1920
İQTİSADİYYAT
Sosial-iqtisadi gündəmə, maliyyə, biznes sahəsinə dair materiallar

The Economic Times: Şimal-Cənub BND Hindistan tacirlərinə Azərbaycana giriş imkanı verəcək

© Sputnik / Sergey Subbotin / Mediabanka keçid“Şimal-Cənub” beynəlxalq nəqliyyat dəhlizinin Rusiya hissəsi
“Şimal-Cənub” beynəlxalq nəqliyyat dəhlizinin Rusiya hissəsi - Sputnik Azərbaycan, 1920, 29.06.2024
Abunə olmaq
Keçən ay Hindistan Şimal-Cənub inkişafını artıracaq bir hərəkətlə ilkin olaraq 10 il müddətinə İranın Çabahar limanının idarəçiliyini öz üzərinə götürüb.
BAKI, 29 iyun - Sputnik. Şimal-Cənub Beynəlxalq Nəqliyyat Dəhlizi (BND) Hindistan treyderlərinə Mərkəzi Asiyaya daha asan və daha ucuz qiymətə çatmağa imkan verəcək. Bu barədə “The Economic Times”da dərc olunan məqalədə deyilir.
Materialın müəllifi hesab edir ki, bu, həm də Mərkəzi Asiyanın 11 ölkəsinə deyil, İran, Rusiya, Azərbaycan, Baltikyanı ölkələr və Şimali Avropaya səmərəli çıxış yaradacaq.
Məqalədə qeyd edilir ki, Rusiya ilk dəfə olaraq Şimal-Cənub BND vasitəsilə Hindistana kömür daşıyan iki qatar göndərib və İranın Çabahar limanı vasitəsilə iki ölkəni birləşdirən bu marşrutun inkişafı Hindistan ticarəti üçün böyük əhəmiyyət kəsb edir.

“İlk dəfə Kuzbass kömürü daşıyan iki qatar Şimal-Cənub ITC ilə Hindistana getdi. Qatarlar Kemerovo vilayətindən yola düşüb. Onlar BTC-nin şərq qolunu izləyərək Qazaxıstan və Türkmənistandan keçməklə İranın Bəndər Abbas limanına qədər gediblər”, - məqalənin müəllifi Rusiya Dəmir Yollarının məlumatına istinadən yazır.

© Photo : Eurasian Development Bank, EDŞimal-Cənub BND-nin Avrasiyanın nəqliyyat sistemində rolu
Роль МТК «Север — Юг» в Евразийском транспортном каркасе - Sputnik Azərbaycan, 1920, 28.06.2024
Şimal-Cənub BND-nin Avrasiyanın nəqliyyat sistemində rolu
Qeyd olunur ki, hazırda Rusiya dəniz ticarətində məhdudiyyətlərlə üzləşdiyindən bu dəhliz daha da böyük iqtisadi və strateji əhəmiyyət kəsb edir, xüsusən də Hindistan onu Çinin iddialı “Bir kəmər və yol” təşəbbüsünə alternativ kimi nəzərdən keçirir.

“Keçən ay Hindistan ilkin olaraq 10 il müddətinə İranın Çabahar limanının idarəçiliyini öz üzərinə götürdü. Sövdələşmə Şimal-Cənub üçün təkan olacaq, çünki liman dəhlizdə əsas mərkəz rolunu oynayacaq. Bu, Mərkəzi Asiya və Əfqanıstandakı dənizə çıxışı olmayan ölkələrlə regional əlaqə və ticarətin simasını dəyişəcək və regionu Rusiyaya, oradan da Avropaya birləşdirəcək alternativ marşrut təmin edəcək”, - materialda deyilir.

Məqalədə Hindistan Beynəlxalq İqtisadi Münasibətlər üzrə Tədqiqat Şurasının (ICRIER) professoru Nişa Taneja enerji, əczaçılıq, informasiya texnologiyaları, səhiyyə, kənd təsərrüfatı, tekstil, qiymətli daşlar və zərgərlik kimi sektorların faydalana biləcəyini söyləyib. Hindistan Şimal-Cənub marşrutu üçün Çabahar limanından istifadə etməyə başladıqdan sonra.
Digər maraqlı xəbərləri həmçinin Sputnik Azərbaycan-ın Teleqram kanalından izləyin.
“Şimal-Cənub” beynəlxalq nəqliyyat dəhlizinin Rusiya hissəsi - Sputnik Azərbaycan, 1920, 26.06.2024
İQTİSADİYYAT
Azərbaycanın logistikası Şimal-Cənub BND-nin fəaliyyətinə hazırdır - Ekspert rəyi
Xəbər lenti
0