Купюра номиналом в 200 AZN, фото из архива - Sputnik Azərbaycan, 1920
İQTİSADİYYAT
Sosial-iqtisadi gündəmə, maliyyə, biznes sahəsinə dair materiallar

Azərbaycanın logistikası Şimal-Cənub BND-nin fəaliyyətinə hazırdır - Ekspert rəyi

© Sputnik / Sergey Subbotin / Mediabanka keçid“Şimal-Cənub” beynəlxalq nəqliyyat dəhlizinin Rusiya hissəsi
“Şimal-Cənub” beynəlxalq nəqliyyat dəhlizinin Rusiya hissəsi - Sputnik Azərbaycan, 1920, 26.06.2024
Abunə olmaq
Sərhəddə həm Azərbaycan, həm də Rusiya tərəfində sənədlərin qeydiyyatı keçid məntəqəsində 20-25 dəqiqə ərzində həyata keçirilir, gömrük nəzarətindən keçməyə imkan verən bütün tədbirlər təmin edilir.
BAKI, 26 iyun - Sputnik. Azərbaycanın sərhəd-keçid məntəqələri mükəmməl vəziyyətdədir, yol infrastrukturu Şimal-Cənub beynəlxalq nəqliyyat dəhlizinin (BND) fəaliyyəti üçün tam hazırdır. Bunu Sputnik Azərbaycan-a müsahibəsində Rusiya Federasiyasının “Beynəlxalq Nəqliyyat Dəhlizləri Direktorluğu” muxtar qeyri-kommersiya təşkilatının beynəlxalq nəqliyyat dəhlizlərinin beynəlxalq qarşılıqlı əlaqə və logistika şöbəsinin rəhbəri Natalya Zadonskaya deyib.

“Şəxsən mən Şimal-Cənub BND marşrutu üzrə bütün sərhəd-keçid məntəqələrini gəzdim və hər birinin işini yoxladım. Azərbaycan sərhəd keçid məntəqələri ideal vəziyyətdədir. İndi ruslar da deyə bilər. Mütəxəssislərlə birlikdə Yaraq-Qazmalar keçid məntəqəsinə getmək və onun yenidən qurulmasının necə aparıldığı ilə tanış olmaq mənim üçün maraqlı oldu, çünki işlərin bir neçə aya yekunlaşması gözlənilir. Eyni zamanda, orada yeni giriş zolaqları və vahid pəncərə artıq fəaliyyət göstərir. Xidmətin sürücülər üçün nə qədər rahat olduğunu görmək maraqlı idi”, - Zadonskaya deyib.

Belə ki, ekspertin fikrincə, gömrükdə həm Azərbaycan tərəfində, həm də Rusiya tərəfində sənədləşmə işləri 20-25 dəqiqəyə aparılır ki, bunu sürücülər də təsdiqləyir. Bundan əlavə, Rusiya və Azərbaycanın keçid məntəqələrində baytarlıq və fitosanitar nəzarəti məntəqələri fəaliyyət göstərir.
Yəni, Zadonskaya qeyd edib ki, sürücülərin bütün gömrük nəzarətindən rahat keçməsinə imkan verən kompleks tədbirlər nəzərdə tutulub.

“Azərbaycanın yolları əla vəziyyətdədir, sadəcə olaraq heyranlıq yaradır. Biz bütün marşrutu İrandan Dağıstana qədər gəzdik - problem yoxdur. Bildiyiniz kimi, yol infrastrukturunun keyfiyyəti yüklərin çatdırılma sürətini təmin edir”, - deyə Sputnik Azərbaycan-ın həmsöhbəti bildirib.

Zadonskaya onu da əlavə edib ki, İranda yerləşən, lakin Azərbaycana məxsus olan Astara dəmir yolu nəqliyyatı və logistika mərkəzinə baş çəkib.
Onun sözlərinə görə, bu mərkəzdə xidmət çox yaxşı təşkil olunub və Rəşt-Astara dəmir yolu hələ çəkilmədiyi üçün yüklərin daşınması, o cümlədən avtomobil nəqliyyatı üçün kifayət qədər yer var.
Ümumiyyətlə, ekspert qeyd edib ki, Şimal-Cənub BND artıq fəal işləyir. Başqa bir məsələ odur ki, yük bazası, əks yükləmə və qarşılıqlı hesablaşmalarla bağlı problemlər var. Lakin bu məsələlər BND-nin iştirakçı ölkələri ilə razılaşdırılaraq həll edilir.
© AFP 2024 / SAMEER AL-DOUMYYük avtomobilləri, arxiv
Грузовики - Sputnik Azərbaycan, 1920, 26.06.2024
Yük avtomobilləri, arxiv
Şimal-Cənub İTC üzrə əməkdaşlıqda aparıcı rol Azərbaycana məxsusdur
Zadonskaya qeyd edib ki, statistikaya nəzər salsaq, bütün yüklərin təxminən 58%-i “Şimal-Cənub” marşrutu ilə qərb qolu ilə (Azərbaycan ərazisindən keçməklə) daşınır - bu, böyük komponentdir, ona görə də heç bir yol yoxdur. Bu layihədə Azərbaycansız, çünki ölkə BND çərçivəsində ölkələr arasında əməkdaşlıqda aparıcı rol oynayır.
Onun sözlərinə görə, tez xarab olan və ya meyvə-tərəvəz məhsullarını vaqonlarla daşımaq mümkün deyil və ona görə də bu gün kənd təsərrüfatı məhsulları əsasən avtomobil nəqliyyatı ilə daşınır.
Beləliklə, Şimal-Cənub BND-nin qərb qolunda avtomobil komponenti üstünlük təşkil edir.
Ekspert bildirib ki, Nəqliyyat və Rabitə Nazirliyinin işinin təkmilləşdirilməsi çərçivəsində Rusiya, İran və Azərbaycan sərhəd-keçid məntəqələrinə üçtərəfli səfər və ekspertlərin yekun görüşü həyata keçirir.
Eyni zamanda, Zadonskaya qeyd edib ki, aydındır ki, İran olmadan Azərbaycan üzərindən tranzit işi qurmaq mümkün deyil.

“Yoxlamanın nəticələrinə əsasən məlum oldu ki, İran tərəfində bir sıra suallar və problemlər var. Hesab edirəm ki, bu problemləri təzyiqlə həll etmək yox, İran tərəfini Azərbaycan səviyyəsinə çatdırmaq lazımdır. Biz İran tərəfinə əlimizdə olan sistemləri - vahid pəncərə, rəqəmsallaşma və sairləri nümayiş etdirdik və bunun effektiv olduğu məlum oldu. Onların marağını gördüm, hətta bir qədər təəssüflənirlər ki, 2026-cı ilə qədər Astaradan keçən sərhəd-keçid məntəqəsini yenidən qurmağı planlaşdırırlar. Ola bilsin ki, bu məsələni tezləşdirsinlər. İstənilən halda, onlar son dərəcə maraqlıdırlar və biz qərara gəldik ki, Şimal-Cənub İTC-nin qərb marşrutu üzrə mütəmadi olaraq koordinasiya mexanizmi yarataq və nəqliyyat-logistika şirkətləri və sürücülərin verdiyi bütün sualları operativ şəkildə həll edək”, - ekspert deyib.

Ekspertin sözlərinə görə, İran tərəfində növbələrin yaranması ilə bağlı sürücülərdən çoxlu suallar və şikayətlər gəlir. Eyni zamanda, o qeyd edib ki, növbələrin formalaşdırılması üçün rəqəmsal xidmət mövcuddur, lakin yerindəcə müəyyən etmək mümkün olub ki, gömrük postuna yaxınlaşanda başqa bir yol var ki, orada başqa növbə əsas yoldan keçir.
“Burada sürücülər arasında münaqişə yaranır – deyəsən tez xarab olan məhsullara üstünlük verilir, lakin iki növbə bir növbəyə düzüldüyündən müəyyən problemlər yaranır”, - Zadonskaya qeyd edib.
O əlavə edib ki, Astaraçay üzərində 2023-cü ilin dekabrında istifadəyə verilən yeni körpü logistika baxımından düzgün qərardır. Amma hələlik yalnız Azərbaycan tərəfi gömrük nəzarətini təşkil edib və İran tərəfinin bu xidməti rəsmiləşdirməyə vaxtı yoxdur.
“Lakin biz ümid edirik və əminik ki, belə üçtərəfli tərəfdaşlıqda Şimal-Cənub iş prosesini sürətləndirmək və təkmilləşdirmək mümkün olacaq”, - ekspert əlavə edib.
Şimal-Cənub marşrutu üzrə nəqliyyat-logistika mərkəzinin tikintisi
Zadonskayanın sözlərinə görə, Şimal-Cənub BND-nın inkişafı üçün xəritə var ki, bu da dəhliz marşrutu boyunca infrastruktur obyektlərinə aiddir. Bu marşrut üzrə nəqliyyat-logistika mərkəzlərinin (NLM) yaradılması da nəzərdə tutulub - Dağıstanda səkkiz belə obyektin açılması planlaşdırılır.
“Biz həmçinin İTC boyunca kənd təsərrüfatı məhsullarının axınlarını formalaşdırmalıyıq və bunun xaotik və müntəzəm olmaması və belə yüklərin, məsələn, taxılın yığılmasını sadələşdirmək üçün Volqa boyu müəyyən xidmətlərin yaradılması planlaşdırılır. Lakin bu, artıq Şimal-Cənub BND-nin transxəzər bölməsinin inkişafı üçün nəzərdə tutulub”, - Zadonskaya qeyd edib.
Ekspert vurğulayıb ki, Şimal-Cənub beynəlxalq nəqliyyat dəhlizinin bütün istiqamətlərinin - dəniz, dəmir yolu və avtomobil yollarının inkişafı prioritetdir.
Eyni zamanda, Zadonskaya qeyd edib ki, Azərbaycan öz ərazisindən keçən bütün nəqliyyat marşrutlarını fəal şəkildə inkişaf etdirir və bu, Rusiya tərəfindən müsbət qarşılanır.

“Rusiya bu gün Zəngəzur dəhlizinin inkişafını alqışlayır, çünki bu, bizim Türkiyə vasitəsilə Azov-Qara dəniz hövzəsinə çıxışımızdır. Rusiya da Bakı-Tbilisi-Qars marşrutu ilə Gürcüstandan keçməklə bu hövzəyə daxil ola bilər - bu istiqamət inkişaf etsə, şad olarıq”, - ekspert fikrini yekunlaşdırıb.

Digər maraqlı xəbərləri həmçinin Sputnik Azərbaycan-ın Teleqram kanalından izləyin.
Xəbər lenti
0