Qələm - Sputnik Azərbaycan, 1920
TƏHLİL
Sosial-iqtisadi, ictimai-siyasi, mədəniyyət, idman və digər sahələrə aid aktual təhlillər

Yeni İpək Yolu: Qlobal logistikaya kim nəzarət edəcək?

© Getty Images / NurPhotoA gantry crane is lifting containers
A gantry crane is lifting containers - Sputnik Azərbaycan, 1920, 17.12.2024
Abunə olmaq
Rusiya BRICS tərəfdaşları ilə ticarət dövriyyəsini genişləndirir - bu, artıq "Rusiya Dəmir Yolları" ASC-nin beynəlxalq yük daşımalarının yarıdan çoxunu təşkil edir.
Nadejda Sarapina, RİA Novosti
Rusiya BRICS tərəfdaşları ilə ticarət dövriyyəsini genişləndirir - bu, artıq "Rusiya Dəmir Yolları" ASC-nin beynəlxalq yük daşımalarının yarıdan çoxunu təşkil edir. Və əməkdaşlığın dərinləşməsi davam edəcək. Planlara qlobal logistik platformanın, yəni Şərq-Qərb, Şimal-Cənub nəqliyyat dəhlizlərinin, gəmiçilik xətlərinin və transafrika marşrutlarının yaradılması daxildir.
Əlaqələr həlledici rol oynayır
Oktyabr ayına qədər Rusiya Dəmir Yolları BRICS ölkələri ilə yük daşımalarını, dəniz marşrutu da daxil olmaqla, 7,1% artırıb. Şirkətin baş direktorunun birinci müavini Sergey Pavlovun bildirdiyinə görə, yanardan bəri cəmi 222,7 milyon ton daşınıb. Konteynerlərin həcmi 14,1% artaraq iyirmi futluq ekvivalentdə 2,9 milyon vahidə çatıb. Rusiya Dəmir Yollarının ümumi beynəlxalq yük daşımaları 400 milyon ton təşkil edir ki, onun da 56% BRICS-in payına düşür.
BRİKS ölkələrinin dəmir yolu ticarət dövriyyəsi qlobal ümumi ticarət dövriyyəsinin 64%-ni təşkil edir. Ticarət genişlənir və logistikanın əhəmiyyəti artır. Oktyabr sammitində dövlət başçıları səmərəli və dayanıqlı nəqliyyat sisteminin formalaşdırılmasına kompleks yanaşmanın zəruriliyini etiraf ediblər.
Vladimir Putin qeyd edib ki, "bu il BRİKS çərçivəsində bu mövzuda müntəzəm dialoqa start verilib, biznes şurası çərçivəsində nəqliyyat və logistika üzrə alt qruplar formalaşıb". Rusiya tərəfindən kurator Rusiya Dəmir Yollarıdır.
Şərq-Qərb və Şimal-Cənub beynəlxalq nəqliyyat dəhlizləri, BRİKS ölkələrini birləşdirən dəniz xətləri, transafrika marşrutları üzrə işlər davam etdirilir.
XVI BRİKS Sammitinin Kazan Bəyannaməsində deyilir ki, - "İnkişaf etmiş nəqliyyat infrastrukturu, təhlükəsiz, etibarlı və sərfəli nəqliyyat marşrutları, innovativ texnologiyalar və qaydalar ticarət axınlarının və insanların transsərhəd hərəkətinin inkişafına töhfə verəcək".
Bundan əlavə, "multimodal logistikanı təmin etmək üçün nəqliyyat xidmətlərini əlaqələndirmək və təkmilləşdirmək üçün" logistik platformanın yaradılması ilə bağlı sual yaranıb.
© Sputnik / Пелагия Тихонова / Фотохост-агентство brics-russia2024.ru / Mediabanka keçidBRICS
Подготовка к проведению XVI саммита БРИКС в Казани - Sputnik Azərbaycan, 1920, 16.12.2024
BRICS
Əsas marşrutlar
Rusiya Xalqlar Dostluğu Universitetinin İqtisadiyyat fakültəsinin milli iqtisadiyyat kafedrasının dosenti Sergey Zaynulin qeyd edir ki, həm daşıma vaxtı və xərcləri azaltmaq, həm də dost olmayan ölkələrdən asılılığı zəiflətmək lazımdır.
Marşrutların bir qismi artıq fəaliyyətdədir. Belə ki, uzunluğu təxminən 7200 kilometr olan Şimal-Cənub Beynəlxalq nəqliyyat koridoru (BND) Sankt-Peterburqla Hindistanın qərb sahillərindəki ən böyük limanlardan olan Mumbay limanını birləşdirir. Bu layihədə Rusiya, Hindistan, İran, Azərbaycan, Ermənistan, Bolqarıstan, Suriya, Türkiyə və Oman iştirak edib.
Süveyş kanalı ilə - 40 gün, BND vasitəsilə - 20. "Və yarı qiymətə, xüsusən də Yaxın Şərqdəki geosiyasi gərginliyi nəzərə alsaq" - ekspert əlavə edir.
© Suez Canal Authority via APSüveyş
Суэцкий канал, фото из архива - Sputnik Azərbaycan, 1920, 16.12.2024
Süveyş
Üç qol - qərb (Rusiya, Azərbaycan, İran), şərq (Rusiya, Qazaxıstan, Türkmənistan, İran), transxəzər (Xəzər dənizi limanları, İran) - bölmələrin hər hansı birində gərginlik zamanı yük axınlarının paylanmasına və risklərin qarşısını almağa imkan verir.
"Bununla belə, dəhlizlərin potensialı dəmir yollarının, avtomobil yollarının və liman infrastrukturunun kifayət qədər inkişaf etməməsi ilə məhdudlaşır. 2030-cu ilə qədər yük dövriyyəsini iki dəfə artırması üçün 40 milyard dolların xərcləməsi nəzərdə tutulub. "Gələcəkdə dəhliz Süveyş kanalının əvəzinə əsas marşruta çevrilə bilər, bu, layihə iştirakçılarının gəlirlərini ciddi şəkildə artıracaq" - Zaynulin vurğulayıb.
Şərq-Qərb BND Çin, Mərkəzi Asiya, Xəzər dənizi, Azərbaycan, Gürcüstan, Türkiyə və Qara dəniz vasitəsilə Avropaya keçir. Orta hesabla çatdırılma 14-16 gün çəkir.
Şimal Dəniz Marşrutuna (ŞDY) gəlincə, onun inkişafı Rusiya üçün strateji məsələdir. Amma bu marşrut asan deyil. "Naviqasiya adaların və boğazların çoxluğu ilə çətinləşir, mövsüm qısadır və şərait isə çox vaxt gözlənilməzdir – buzlaqlar gözlənilməyən istiqamətdə əmələ gələ bilər. Gəmilərin əksəriyyəti həmin marşrutu yalnız müvafiq müşayiət ilə keçə bilər. Bölgədə mövcud olan sərt ekoloji şərtlər uyğun gəmilərin tikintisini çox baha edir". Bu fikirləri maliyyə analitiki Mixail Belyaev deyib.
Rusiyada belə gəmilər olsa da, onların sayı kifayət qədər deyil. Daha yüz buz sinifli gəmi və liman infrastrukturu tələb olunacaq. Bundan başqa, hidroqrafiya ilə yaxıdan məşğul olmaq üçün xüsusi gəmilərin inşa edilməsinə ehtiyac olacaq.
İdarəetmə paneli
Vahid nəqliyyat platforması ölkələr arasında logistika idarəetmə məntəqəsi kimi çıxış edə bilər ki, bu da bir çox problemləri həll edəcək. Belyaev sadalayır ki, daşımaların rasionallaşdırılması və təcrübə mübadiləsi ilə yanaşı, yükdaşıma, gəmilərin və yüklərin sığortası, habelə liman xidmətləri sahəsində vahid siyasətin işlənib hazırlanması, bu proseslərin əlaqələndirilməsi və monitorinqinin təminatı məqsədəuyğundur. Hərəkətlərin əlaqələndirilməsi ilk növbədə yüksək və təhlükəsiz ticarət dövriyyəsini təmin edəcək.
Belyayev düşünür ki, "onun ümumi donanmaya çatması çətin ki baş tuta. BRİKS iqtisadi səviyyə və imkanlar baxımından çox müxtəlif olan ölkələrin ittifaqıdır. Amma hadisələrin bu istiqamətdə inkişaf edəcəyi istisna deyil". Əgər inkişaf etmiş daşımalara malik dövlətlər yük daşımaları üçün güzəştli şərtlərlə gəmilər təqdim etsələr, tərəfdaşlara böyük kömək etmiş olarlar.
Rusiyanın maraqlarına gəlincə, prioritet Şimal Dəniz Marşrutu və Şimal-Cənub BND-ə verilir. Şimal Dəniz Marşrutu boyunca sabit naviqasiya təkcə yerli istehsalçılar üçün Cənub-Şərqi Asiya və Asiya-Sakit okean regionu bazarlarına çıxış açmayacaq, həm də dövlət üçün geniş maliyyə imkanları yaradacaq.
© Sputnik / Павел ЛисицынRusiyada qatar
Поезд РЖД - Sputnik Azərbaycan, 1920, 16.12.2024
Rusiyada qatar
"Eksklüziv iqtisadi zonadan keçid üçün ödənişdən əlavə, siz buz sinifli gəmilərin kirayəsi, buzqıran gəminin dəstəyi, marşrutun təhlükəli hissələrində gəmini idarə etməkdə köməklik - bütün bunlara görə pul qazana bilərsiniz böyük gəlir gətirəcək" - deyə Belyayev əminlik ifadə edir.
Şimal-Cənub BND-nin də əhəmiyyəti az deyil. Dəmir yolu şəbəkəsi ilə birlikdə regionlar və əlaqəli infrastruktur inkişaf edir ki, bu da daxili logistikanı yaxşılaşdırır və ticarəti asanlaşdırır.
Bundan əlavə, bu marşrutlarda təkcə BRİKS ölkələri deyil, həm də onların qonşuları, məsələn, Cənub-Şərqi Asiya dövlətləri, məsələn, Tailand, Malayziya, İndoneziya, Vyetnam maraqlıdır. Axı onlar dolayı yolla yeni bazarlara çıxış əldə edirlər.
Təbii ki, belə irimiqyaslı layihənin həyata keçirilməsi ciddi investisiya tələb edir, lakin bu həll edilə bilən məsələdir. "Hər şey üçün bir anda pul lazım deyil, çünki layihə hissə-hissə həyata keçirilir", - deyə, Belyayev vurğulayır.
Başlanğıcı dövlət sərmayələri təmin edəcək. Daha sonra özəl şirkətlər, o cümlədən qiymətli kağızların emissiyası ilə kapital cəlb etmək imkanı olacaq. Hər kəs bunun sərfəli olduğunu başa düşdükdən sonra isə maliyyə çatışmazlığı ümumiyyətlə olmayacaq.
Xəbər lenti
0