https://sputnik.az/20240701/ekspert-gedis-haqqinin-bahalasmasini-bele-serh-etdi-465730462.html
Ekspert gediş haqqının bahalaşmasını belə şərh etdi
Ekspert gediş haqqının bahalaşmasını belə şərh etdi
Sputnik Azərbaycan
Ərşad Hüseynov deyib ki, bu, insanların nəqliyyat xərcini artırdığından fərdi avtomobillərdən istifadəyə meyilləri tətikləyə bilər. 01.07.2024, Sputnik Azərbaycan
2024-07-01T15:48+0400
2024-07-01T15:48+0400
2024-07-01T16:08+0400
ictimai nəqliyyat
cəmiyyət
xərc
xərclər
ekspert
gediş haqqı
gediş haqları
subsidiya
dotasiya
ərşad hüseynov
https://cdnn1.img.sputnik.az/img/42204/82/422048212_0:72:1835:1104_1920x0_80_0_0_5cbf57bbc12eae0ea2ca7895c6315b4f.jpg
BAKI, 1 iyul — Sputnik. "Bu gündən tətbiq edilən hər iki qiymət artımını (həm nəqliyyatda gediş haqqının, həm də yanacağın qiymətinın) düzgün olmayan yanaşma hesab edirəm". Sputnik Azərbaycan-ın məlumatına görə, bunu nəqliyyat məsələləri üzrə ekspert Ərşad Hüseynov bildirib. O deyib ki, ictimai nəqliyyatda gediş haqqının artırılması (25%-lik artım) əhalinin ictimai nəqliyyata marağının artırılması işinə zidd bir addımdır: "Bu, insanların nəqliyyat xərcini artırdığından fərdi avtomobillərdən istifadəyə meyilləri tətikləyə bilər. Digər tərəfdən, ictimai nəqliyyatda xidmət keyfiyyətində heç bir yaxşılaşma olmadığı (hətta bunun əksi müşahidə edildiyi) bir şəraitdə belə artımın iqtisadi və məntiqi əsası da yoxdur. Əvvəllər dəfələrlə qeyd etdiyim kimi, ictimai nəqliyyatın iqtisadi problemləri heç bir halda gediş haqları hesabına həll edilə bilməz, bu, mümkün deyil. Bu problem yalnız səmərəli dövlət dəstəyi ilə (subsidiya və ya dotasiya yolu ilə) həll edilə bilər. İctimai nəqliyyatın bundan sonrakı inkişafı (şəbəkələşməsi, çeşidin artması, yəni yeni metro stansiyalarının tikintisi, avtobusların sayının və marşrut şəbəkəsinin artırılması, yenilənməsi və s.) də yalnız dövlət sərmayəsi hesabına uğurlu ola bilər". Ekspert deyib ki, bu, 2018-ci ildən bu günədək gediş haqqının 3-cü artımıdır: "Əvvəlki 2 artımda da xüsusi vurğulanırdı ki, artımların əsas hədəfi sahənin iqtisadi vəziyyətini yaxşılaşdırmaq, dayanıqlı inkişafı təmin etmək və sairdir. Amma bunların heç biri müşahidə edilmir. Bu da yanaşmanın uğursuzluğu deməkdir".
Sputnik Azərbaycan
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2024
Zülfiyyə Quluyeva
https://cdnn1.img.sputnik.az/img/07e5/06/11/427241450_0:0:1365:1365_100x100_80_0_0_9f3554f64d41e724ab187e800ebaee8a.jpg
Zülfiyyə Quluyeva
https://cdnn1.img.sputnik.az/img/07e5/06/11/427241450_0:0:1365:1365_100x100_80_0_0_9f3554f64d41e724ab187e800ebaee8a.jpg
xəbərlər
ru_AZ
Sputnik Azərbaycan
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdnn1.img.sputnik.az/img/42204/82/422048212_134:0:1702:1176_1920x0_80_0_0_dd69ab697232517ebcb157c49366a24e.jpgSputnik Azərbaycan
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Zülfiyyə Quluyeva
https://cdnn1.img.sputnik.az/img/07e5/06/11/427241450_0:0:1365:1365_100x100_80_0_0_9f3554f64d41e724ab187e800ebaee8a.jpg
ictimai nəqliyyat, xərc, xərclər, ekspert, gediş haqqı, gediş haqları, subsidiya, dotasiya, ərşad hüseynov, ərşad hüseynov, hüquqşünas ərşad hüseynov
ictimai nəqliyyat, xərc, xərclər, ekspert, gediş haqqı, gediş haqları, subsidiya, dotasiya, ərşad hüseynov, ərşad hüseynov, hüquqşünas ərşad hüseynov
Ekspert gediş haqqının bahalaşmasını belə şərh etdi
15:48 01.07.2024 (Yenilənib: 16:08 01.07.2024) Ərşad Hüseynov deyib ki, bu, insanların nəqliyyat xərcini artırdığından fərdi avtomobillərdən istifadəyə meyilləri tətikləyə bilər.
BAKI, 1 iyul — Sputnik. "Bu gündən tətbiq edilən hər iki qiymət artımını (həm nəqliyyatda gediş haqqının, həm də yanacağın qiymətinın) düzgün olmayan yanaşma hesab edirəm". Sputnik Azərbaycan-ın məlumatına görə, bunu nəqliyyat məsələləri üzrə ekspert Ərşad Hüseynov bildirib.
O deyib ki, ictimai nəqliyyatda gediş haqqının artırılması (25%-lik artım) əhalinin ictimai nəqliyyata marağının artırılması işinə zidd bir addımdır: "Bu, insanların nəqliyyat xərcini artırdığından fərdi avtomobillərdən istifadəyə meyilləri tətikləyə bilər. Digər tərəfdən, ictimai nəqliyyatda xidmət keyfiyyətində heç bir yaxşılaşma olmadığı (hətta bunun əksi müşahidə edildiyi) bir şəraitdə belə artımın iqtisadi və məntiqi əsası da yoxdur. Əvvəllər dəfələrlə qeyd etdiyim kimi, ictimai nəqliyyatın iqtisadi problemləri heç bir halda gediş haqları hesabına həll edilə bilməz, bu, mümkün deyil. Bu problem yalnız səmərəli dövlət dəstəyi ilə (subsidiya və ya dotasiya yolu ilə) həll edilə bilər. İctimai nəqliyyatın bundan sonrakı inkişafı (şəbəkələşməsi, çeşidin artması, yəni yeni metro stansiyalarının tikintisi, avtobusların sayının və marşrut şəbəkəsinin artırılması, yenilənməsi və s.) də yalnız dövlət sərmayəsi hesabına uğurlu ola bilər".
Ekspert deyib ki, bu, 2018-ci ildən bu günədək gediş haqqının 3-cü artımıdır: "Əvvəlki 2 artımda da xüsusi vurğulanırdı ki, artımların əsas hədəfi sahənin iqtisadi vəziyyətini yaxşılaşdırmaq, dayanıqlı inkişafı təmin etmək və sairdir. Amma bunların heç biri müşahidə edilmir. Bu da yanaşmanın uğursuzluğu deməkdir".