https://sputnik.az/20240322/qidadan-zeherlenenlerin-huququnu-qorumaq-olmur---ab-sedri-463368949.html
Qidadan zəhərlənənlərin hüququnu qorumaq olmur - AİB sədri
Qidadan zəhərlənənlərin hüququnu qorumaq olmur - AİB sədri
Sputnik Azərbaycan
Birlik sədri bu sahədə də istehlakçı hüquqlarının kobud şəkildə pozulduğunu söyləyib. 22.03.2024, Sputnik Azərbaycan
2024-03-22T10:11+0400
2024-03-22T10:11+0400
2024-03-22T10:11+0400
qida
cəmiyyət
eyyub hüseynov
azad istehlakçılar birliyinin sədri eyyub hüseynov
eyyub hüseynov
istehlakçı
hüquq
qida zəhərlənməsi
qida zəhərlənməsi
qida zəhərlənmələri
https://cdnn1.img.sputnik.az/img/07e5/01/1b/426067149_0:127:3188:1920_1920x0_80_0_0_a467058a044e0f1c0239e53e8fac8552.jpg
BAKI, 22 mart — Sputnik. Azərbaycanda istehlakçı hüququnun pozulması ilə bağlı ən çox şikayət elektronika satışı ilə məşğul olan mağazalardandır. Bunu Sputnik Azərbaycan-a açıqlamasında Azad İstehlakçılar Birliyinin (AİB) sədri Eyyub Hüseynov bildirib. E. Hüseynov deyib ki, məişət avadanlıqlarının satışı ilə bağlı çoxsaylı şikayətlər daxil olur. "AİB-ə hər gün məişət cihazlarının satışından çoxlu sayda şikayətlər daxil olur. Son dörd ildə mürəkkəb texniki vasitələrin satışından şikayətlər birinci yerdədir. Bu sahədə çox böyük problemlər yaşanır. Çox təəssüf ki, biznes qurumları dövlətin onlara yaratdığı şəraitdən sui-istifadə edirlər. Texniki baxımdan nasaz çıxan texniki vasitələri geri qaytarmaq istehlakçı üçün ciddi problemə çevirir", - deyə Eyyub Hüseynov bildirib. E.Hüseynov ikinci yerdə ən böyük istehlakçı şikayətlərinin xidmət sahələrindən olduğunu söyləyib. Bildirib ki, restoranlardan çoxsaylı şikayətlər daxil olur. Birlik sədri bu sahədə də istehlakçı hüquqlarının kobud şəkildə pozulduğunu söyləyib. E.Hüseynov deyib ki, iş ancaq məhkəmələrə qədər gedib çatanda istehlakçı hüququnu qorumaq olur. Bununla belə E.Hüseynov qida zəhərlənməsi zamanı istehlakçı hüququnu qorumağın çətin olduğunu söyləyib. "Əgər bir malın sertifikatı varsa heç bir qurum bunu təkzib etmir. Ona görə də qidadan zəhərlənənlərin hüququnu qorumaq olmur"deyə o, əlavə edib. Eyyub Hüseynov onu da əlavə edib ki, Azərbaycanda qidadan zəhərlənənlərin statistikası düzgün aparılmır.
Sputnik Azərbaycan
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2024
Zülfiyyə Quluyeva
https://cdnn1.img.sputnik.az/img/07e5/06/11/427241450_0:0:1365:1365_100x100_80_0_0_9f3554f64d41e724ab187e800ebaee8a.jpg
Zülfiyyə Quluyeva
https://cdnn1.img.sputnik.az/img/07e5/06/11/427241450_0:0:1365:1365_100x100_80_0_0_9f3554f64d41e724ab187e800ebaee8a.jpg
xəbərlər
ru_AZ
Sputnik Azərbaycan
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdnn1.img.sputnik.az/img/07e5/01/1b/426067149_230:0:2959:2047_1920x0_80_0_0_f7db58a70ec0afed81f1ac7423864ac7.jpgSputnik Azərbaycan
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Zülfiyyə Quluyeva
https://cdnn1.img.sputnik.az/img/07e5/06/11/427241450_0:0:1365:1365_100x100_80_0_0_9f3554f64d41e724ab187e800ebaee8a.jpg
qida, eyyub hüseynov, azad istehlakçılar birliyinin sədri eyyub hüseynov, eyyub hüseynov, istehlakçı, hüquq, qida zəhərlənməsi, qida zəhərlənməsi, qida zəhərlənmələri
qida, eyyub hüseynov, azad istehlakçılar birliyinin sədri eyyub hüseynov, eyyub hüseynov, istehlakçı, hüquq, qida zəhərlənməsi, qida zəhərlənməsi, qida zəhərlənmələri
Qidadan zəhərlənənlərin hüququnu qorumaq olmur - AİB sədri
Birlik sədri bu sahədə də istehlakçı hüquqlarının kobud şəkildə pozulduğunu söyləyib.
BAKI, 22 mart — Sputnik. Azərbaycanda istehlakçı hüququnun pozulması ilə bağlı ən çox şikayət elektronika satışı ilə məşğul olan mağazalardandır. Bunu Sputnik Azərbaycan-a açıqlamasında Azad İstehlakçılar Birliyinin (AİB) sədri Eyyub Hüseynov bildirib. E. Hüseynov deyib ki, məişət avadanlıqlarının satışı ilə bağlı çoxsaylı şikayətlər daxil olur.
"AİB-ə hər gün məişət cihazlarının satışından çoxlu sayda şikayətlər daxil olur. Son dörd ildə mürəkkəb texniki vasitələrin satışından şikayətlər birinci yerdədir. Bu sahədə çox böyük problemlər yaşanır. Çox təəssüf ki, biznes qurumları dövlətin onlara yaratdığı şəraitdən sui-istifadə edirlər. Texniki baxımdan nasaz çıxan texniki vasitələri geri qaytarmaq istehlakçı üçün ciddi problemə çevirir", - deyə Eyyub Hüseynov bildirib.
E.Hüseynov ikinci yerdə ən böyük istehlakçı şikayətlərinin xidmət sahələrindən olduğunu söyləyib. Bildirib ki, restoranlardan çoxsaylı şikayətlər daxil olur. Birlik sədri bu sahədə də istehlakçı hüquqlarının kobud şəkildə pozulduğunu söyləyib.
E.Hüseynov deyib ki, iş ancaq məhkəmələrə qədər gedib çatanda istehlakçı hüququnu qorumaq olur. Bununla belə E.Hüseynov qida zəhərlənməsi zamanı istehlakçı hüququnu qorumağın çətin olduğunu söyləyib.
"Əgər bir malın sertifikatı varsa heç bir qurum bunu təkzib etmir. Ona görə də qidadan zəhərlənənlərin hüququnu qorumaq olmur"deyə o, əlavə edib.
Eyyub Hüseynov onu da əlavə edib ki, Azərbaycanda qidadan zəhərlənənlərin statistikası düzgün aparılmır.