Купюра номиналом в 200 AZN, фото из архива - Sputnik Azərbaycan, 1920
İQTİSADİYYAT
Sosial-iqtisadi gündəmə, maliyyə, biznes sahəsinə dair materiallar

Orta dəhliz fəaliyyətdə: Azərbaycandan keçən yeni marşrut Gürcüstanı Çinlə birləşdirəcək

© Depositphotos.com / ScanrailYük qatarı, arxiv
Yük qatarı, arxiv - Sputnik Azərbaycan, 1920, 21.01.2024
Abunə olmaq
Başlanğıc nöqtədən təyinat məntəqəsinə qədər olan məsafə 7829 km, səyahət müddəti isə təxminən 15 gün olacaq.
BAKI, 21 may - Sputnik. Çin-Avropa beynəlxalq dəmir yolu yükdaşımalarının yeni marşrutu Sian şəhərini (Çinin şimal-qərbi) Gürcüstanın Poti liman şəhəri ilə birləşdirdi. Sinxua agentliyinin məlumatına görə, bu marşrut Sian üçün 18-ci marşrut olub.
Yanvarın 19-da vaqonlar və iri avadanlıqlarla yüklənmiş 55 konteynerdən ibarət qatar Çini tərk edib. O, Qazaxıstan və Azərbaycan vasitəsilə Potiyə gedəcək. Agentlik qeyd edir ki, Gürcüstana daşınmalar multimodal olacaq: dəmir yolu-dəniz-dəmir yolu.
Başlanğıc nöqtədən təyinat məntəqəsinə qədər olan məsafə 7829 km, səyahət müddəti isə təxminən 15 gün olacaq.

"2023-cü ildə Xi'an Çin-Avropa marşrutu üzrə 5351 yük qatarı idarə edib ki, bu da 2022-ci ildəkindən 15,3% çoxdur" - məlumatda qeyd olunub.

2022-ci ilin aprelində məlum oldu ki, Çin hakimiyyəti Sian şəhərindən (Şansi əyalətinin şimal-qərbində) Almaniyanın Mannhaym şəhərinə yük qatarları üçün yeni marşrut açıb.
Sian Gömrük İdarəsinin rəsmi saytında verilən açıqlamaya görə, o, həmçinin kombinə edilmiş dəmir yolu və dəniz nəqliyyatından istifadə etməklə Qara və Xəzər dənizlərini keçəcək.
Sənəddə qeyd edildiyi kimi, ümumi çəkisi 316 ton olan 42 konteynerlə yüklənmiş ilk qatar aprelin 13-də Sian şəhərindən yola düşüb. O, Qazaxıstan, Azərbaycan, Gürcüstan, Rumıniya, Macarıstan, Slovakiya, Çexiyadan keçərək, ümumilikdə 11,3 min km məsafə qət edərək Manheym şəhərinə gəlib.
Xi'an Azad Ticarət Limanının Tikintisi və Əməliyyat Şirkətinin rəhbəri Yuan Xiaojunun o zaman dediyi kimi, yeni marşrut əvvəllər bir neçə Çin-Avropa qatarının keçdiyi ölkələri və bölgələri əhatə edir və həm Çin, həm də beynəlxalq müəssisələr üçün yeni bazarlar açır.
O, həmçinin qeyd edib ki, yeni marşrut yerli və xarici logistika şirkətləri üçün yeni nəqliyyat imkanları açır.
Xatırladaq ki, 2023-cü ilin noyabrında Qazaxıstan Çinin nəqliyyat şirkətlərini və logistika operatorlarını Avropaya konteyner daşımaları üçün Transxəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutundan (TBNM) daha fəal istifadə etməyə dəvət edib.

“Çin-Avropa marşrutu üzrə konteyner daşımalarını daha da artırmaq üçün biz Transxəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutundan daha fəal istifadə etməyi təklif edirik. Bu, yüklərin daşınma müddətini demək olar ki, yarıya endirəcək” - Qazaxıstanın baş naziri Əlixan Smailov bildirib.

© Sputnik / Абзал КалиевƏlixan Smailov, arxiv
Алихан Смаилов, фото из архива - Sputnik Azərbaycan, 1920, 21.01.2024
Əlixan Smailov, arxiv
Hökumət rəhbəri qeyd edib ki, Sian şəhərində və Gürcüstanın Poti limanında Qazaxıstan terminallarının tikintisi sürətlə davam edir. Bundan əlavə, Qazaxıstan-Çin sərhədində daha bir dəmir yolu keçid məntəqəsinin, Baxtı və Kaljat keçidlərində “quru limanlar”ın, Aktauda konteyner qovşağının tikintisi, həmçinin TBNM boyunca Qara dənizdə liman qurğularının genişləndirilməsi planlaşdırılır.
"Biz Çin nəqliyyat şirkətlərini sadalanan layihələrdə iştirak etməyə, nəqliyyat və logistika operatorlarını isə Qazaxıstanda mövcud olan transsərhəd nəqliyyat infrastrukturundan fəal şəkildə istifadə etməyə dəvət edirik" - Smailov bildirib.
TBNM (Orta Dəhliz) Çin, Qazaxıstan, Xəzər dənizi, Azərbaycan, Gürcüstan, Türkiyə və Qara dənizdən keçərək Avropa ölkələrinə qədər uzanır. TBNM assosiasiyasına səkkiz ölkədən dəmir yolu orqanları, limanlar, gəmiçilik və digər nəqliyyat şirkətləri daxil olmaqla 20 şirkət daxildir.
Digər maraqlı xəbərləri həmçinin Sputnik Azərbaycan-ın Teleqram kanalından izləyin.
Bakı limanında yük konteynerləri, arxiv şəkli - Sputnik Azərbaycan, 1920, 12.01.2024
TƏHLİL
Bir addım irəli, iki addım geri: Xəzər regionu ilə yükdaşıma niyə azalır
Xəbər lenti
0