https://sputnik.az/20240107/azerbaycanda-bank-kartlari-ile-bagli-yaranan-problem-aradan-qaldirilib-461785570.html
Azərbaycanda bank kartları ilə bağlı yaranan problem aradan qaldırılıb
Azərbaycanda bank kartları ilə bağlı yaranan problem aradan qaldırılıb
Sputnik Azərbaycan
"Azərikard"dan bildirilib ki, texniki xidmət göstərən şirkətlə birgə tədbirlər görülüb və bütün fəaliyyət tam olaraq bərpa edilib. 07.01.2024, Sputnik Azərbaycan
2024-01-07T10:33+0400
2024-01-07T10:33+0400
2024-01-07T10:44+0400
cəmiyyət
bank
kart
problem
https://cdnn1.img.sputnik.az/img/41144/69/411446928_0:254:4928:3026_1920x0_80_0_0_bbe57a01821c6fe0a69851d1ededb4d9.jpg
BAKI, 7 yanvar — Sputnik. Yanvarın 6-da axşam saatlarında Azərikard prosessinq mərkəzinin xidmət göstərdiyi bankların ATM-lərindən, POS terminallarından və mobil tətbiqlərindən istifadə zamanı yaranan məhdudiyyət aradan qaldırılıb. Sputnik Azərbaycan xəbər verir ki, bu barədə "Azərikard"dan bildirilib.Prosessinq mərkəzindən qeyd edilib ki, sistemdə baş verən bütün məhdudiyyətlər aradan qaldırılıb, texniki xidmət göstərən şirkətlə birgə tədbirlər görülüb və bütün fəaliyyət tam olaraq bərpa edilib. Qeyd edək ki, Azərikard prosessinq mərkəzi hazırda Azərbaycanda fəaliyyət göstərən 15 bankla əməkdaşlıq edir.Digər maraqlı xəbərləri həmçinin Sputnik Azərbaycan-ın Teleqram kanalından izləyin.
Sputnik Azərbaycan
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2024
Sputnik Azərbaycan
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
xəbərlər
ru_AZ
Sputnik Azərbaycan
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdnn1.img.sputnik.az/img/41144/69/411446928_278:0:4651:3280_1920x0_80_0_0_39c04b50db3069d5b14e70162b2348a3.jpgSputnik Azərbaycan
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
bank, kart, problem
Azərbaycanda bank kartları ilə bağlı yaranan problem aradan qaldırılıb
10:33 07.01.2024 (Yenilənib: 10:44 07.01.2024) "Azərikard"dan bildirilib ki, texniki xidmət göstərən şirkətlə birgə tədbirlər görülüb və bütün fəaliyyət tam olaraq bərpa edilib.
BAKI, 7 yanvar — Sputnik. Yanvarın 6-da axşam saatlarında Azərikard prosessinq mərkəzinin xidmət göstərdiyi bankların ATM-lərindən, POS terminallarından və mobil tətbiqlərindən istifadə zamanı yaranan məhdudiyyət aradan qaldırılıb.
Sputnik Azərbaycan xəbər verir ki, bu barədə "Azərikard"dan bildirilib.
Prosessinq mərkəzindən qeyd edilib ki, sistemdə baş verən bütün məhdudiyyətlər aradan qaldırılıb, texniki xidmət göstərən şirkətlə birgə tədbirlər görülüb və bütün fəaliyyət tam olaraq bərpa edilib.
Qeyd edək ki, Azərikard prosessinq mərkəzi hazırda Azərbaycanda fəaliyyət göstərən 15 bankla əməkdaşlıq edir.
Digər maraqlı xəbərləri həmçinin Sputnik Azərbaycan-ın Teleqram kanalından izləyin.