https://sputnik.az/20230914/yuksek-bal-toplayan-abituriyentler-niye-esse-yaza-bilmirler-tehsilin-repetitorluq-belasi-458558559.html
Yüksək bal toplayan abituriyentlər niyə esse yaza bilmirlər? Təhsilin repetitorluq bəlası
Yüksək bal toplayan abituriyentlər niyə esse yaza bilmirlər? Təhsilin repetitorluq bəlası
Sputnik Azərbaycan
Elçin Əfəndiyevin fikrincə, yüksək bal toplayan amma esse yaza bilməyən abituriyentlərin bu problemi onların illərdir test üsulu ilə hazırlaşmalarından irəli... 14.09.2023, Sputnik Azərbaycan
2023-09-14T09:33+0400
2023-09-14T09:33+0400
2023-09-14T09:33+0400
abituriyent
təhsil
imtahan
test üsulu
elm və təhsil nazirliyi
şahlar əsgərov
emin əmrullayev
elçin əfəndiyev
https://cdnn1.img.sputnik.az/img/42408/28/424082874_0:0:3087:1737_1920x0_80_0_0_d7c3e45618adc7da636ec00d40c448e0.jpg
BAKI, 14 sentyabr — Sputnik. Azərbaycan dilindən maksimum nəticə göstərən abituriyentlərin esse yaza bilməməsi geniş müzakirəyə səbəb olub. Qeyd edək ki, Elm və təhsil naziri Emin Əmrullayev Bakı təhsil işçilərinin sentyabr konfransında bu barədə çıxışında bildirib. "Sertifikatlaşdırma üçün suallar hazırlananda gördüm ki, bizim fənn mütəxəssisimiz belə bundan uzaqdır. Mən xahiş edirdim ki, belə suallar salmayaq. Özümüzü bir çərçivəyə salmışıq və ordan çıxa bilmirik. Ona görə, Azərbaycan dilindən imtahanda maksimum nəticə göstərən abituriyent bir səhifəlik esse yaza bilmir". Professor Şahlar Əsgərov Sputnik Azərbaycan-a açıqlamasında bildirib ki, abituriyent yüksək bal toplayıbsa, bu, repetitorun uğurudur. Onun sözlərinə görə, repetitor şagirdə sualların cavabını öyrədir. Ona görə də, yüksək bal toplaya bilməyənlərin sadə bir esse yaza bilməməsi normaldır. "Təhsil sistemli olmalıdır. Repetitorluq təhsil sisteminə arxadan vurulan zərbədir. Bu gün repetitorluq təhsil sistemində böyük rol oynadığı üçün nəticə belə biabırçıdır. Abituriyentin esse yaza bilməməsi çox qüsurlu haldır" - Ş.Əsgərov deyib. Ş.Əsgərov onu da bildirib ki, məktəb proqramı ilə DİM-in proqramı ziddiyyət təşkil edir: "Bu problem aradan qaldırılmalıdır. Təhsil mühitini sağlamlaşdırmaq lazımdır. Məktəbi şagirdə görə hazırlamaq lazımdır. Hazırda məktəb şagirdləri qəbul etməyə hazır deyil. Nazirin dediyi problemlərin açarı onun öz əlindədir". Təhsil eksperti Elçin Əfəndiyev isə Sputnik Azərbaycan-a açıqlamasında bildirib ki, yüksək bal toplayan, amma esse yaza bilməyən abituriyentlərin bu problemi onların illərdir test üsulu ilə hazırlaşmalarından irəli gəlir. Onlar qarşılarına qoyulan sualların cavabını axtarırlar. Test üsulunda abituriyentlərin özlərinin nəyisə yazıb qeyd etməsinə elə ciddi ehtiyac qalmır. Həmsöhbətimiz bildirib ki, 2019-cu ildən etibarən DİM kurikulum üzrə imtahan keçirdikdən sonra müvafiq mətnlər əsasında abituriyentlərdən öz fikirlərini qeyd etmək tələb olunur: "Təsadüfi deyil ki, yüksək bal toplayan abituriyent ali məktəbə qəbul olunduqdan sonra mühazirə və seminarlarda hər hansı mövzu barədə danışmağa çətinlik çəkir. Bunun əsas səbəbi əzbərçiliyə meyl etmələri, özlərini ifadə edə bilməmələridir". E.Əfəndiyev söyləyir ki, buna görə də qəbul imtahanlarının formatı dəyişilməlidir. "Qəbul imtahanında fənlərin sayı azaldılmaldıır. Test üsulu saxlanılsa belə, abituriyentlərin mütaliə etməyə zamanları da qalmalıdır. Düşünürəm ki, DİM, Elm və Təhsil Nazirliyi, həmçinin Nazirlər Kabineti birgə qəbul imtahan modelinin dəyişməsi ilə bağlı ümumi razılıq əldə edəcəklər".
Sputnik Azərbaycan
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2023
Zülfiyyə Quluyeva
https://cdnn1.img.sputnik.az/img/07e5/06/11/427241450_0:0:1365:1365_100x100_80_0_0_9f3554f64d41e724ab187e800ebaee8a.jpg
Zülfiyyə Quluyeva
https://cdnn1.img.sputnik.az/img/07e5/06/11/427241450_0:0:1365:1365_100x100_80_0_0_9f3554f64d41e724ab187e800ebaee8a.jpg
xəbərlər
ru_AZ
Sputnik Azərbaycan
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdnn1.img.sputnik.az/img/42408/28/424082874_313:0:3044:2048_1920x0_80_0_0_3b92e293ed6755c22ef0b93993ded296.jpgSputnik Azərbaycan
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Zülfiyyə Quluyeva
https://cdnn1.img.sputnik.az/img/07e5/06/11/427241450_0:0:1365:1365_100x100_80_0_0_9f3554f64d41e724ab187e800ebaee8a.jpg
abituriyent, imtahan, test üsulu, elm və təhsil nazirliyi, şahlar əsgərov, emin əmrullayev, elçin əfəndiyev
abituriyent, imtahan, test üsulu, elm və təhsil nazirliyi, şahlar əsgərov, emin əmrullayev, elçin əfəndiyev
Yüksək bal toplayan abituriyentlər niyə esse yaza bilmirlər? Təhsilin repetitorluq bəlası
Elçin Əfəndiyevin fikrincə, yüksək bal toplayan amma esse yaza bilməyən abituriyentlərin bu problemi onların illərdir test üsulu ilə hazırlaşmalarından irəli gəlir.
BAKI, 14 sentyabr — Sputnik. Azərbaycan dilindən maksimum nəticə göstərən abituriyentlərin esse yaza bilməməsi geniş müzakirəyə səbəb olub.
Qeyd edək ki, Elm və təhsil naziri Emin Əmrullayev Bakı təhsil işçilərinin sentyabr konfransında bu barədə çıxışında bildirib.
"Sertifikatlaşdırma üçün suallar hazırlananda gördüm ki, bizim fənn mütəxəssisimiz belə bundan uzaqdır. Mən xahiş edirdim ki, belə suallar salmayaq. Özümüzü bir çərçivəyə salmışıq və ordan çıxa bilmirik. Ona görə, Azərbaycan dilindən imtahanda maksimum nəticə göstərən abituriyent bir səhifəlik esse yaza bilmir".
Professor Şahlar Əsgərov Sputnik Azərbaycan-a açıqlamasında bildirib ki, abituriyent yüksək bal toplayıbsa, bu, repetitorun uğurudur. Onun sözlərinə görə, repetitor şagirdə sualların cavabını öyrədir. Ona görə də, yüksək bal toplaya bilməyənlərin sadə bir esse yaza bilməməsi normaldır.
"Təhsil sistemli olmalıdır. Repetitorluq təhsil sisteminə arxadan vurulan zərbədir. Bu gün repetitorluq təhsil sistemində böyük rol oynadığı üçün nəticə belə biabırçıdır. Abituriyentin esse yaza bilməməsi çox qüsurlu haldır" - Ş.Əsgərov deyib.
Ş.Əsgərov onu da bildirib ki, məktəb proqramı ilə DİM-in proqramı ziddiyyət təşkil edir: "Bu problem aradan qaldırılmalıdır. Təhsil mühitini sağlamlaşdırmaq lazımdır. Məktəbi şagirdə görə hazırlamaq lazımdır. Hazırda məktəb şagirdləri qəbul etməyə hazır deyil. Nazirin dediyi problemlərin açarı onun öz əlindədir".
Təhsil eksperti Elçin Əfəndiyev isə Sputnik Azərbaycan-a açıqlamasında bildirib ki, yüksək bal toplayan, amma esse yaza bilməyən abituriyentlərin bu problemi onların illərdir test üsulu ilə hazırlaşmalarından irəli gəlir. Onlar qarşılarına qoyulan sualların cavabını axtarırlar. Test üsulunda abituriyentlərin özlərinin nəyisə yazıb qeyd etməsinə elə ciddi ehtiyac qalmır.
Həmsöhbətimiz bildirib ki, 2019-cu ildən etibarən DİM kurikulum üzrə imtahan keçirdikdən sonra müvafiq mətnlər əsasında abituriyentlərdən öz fikirlərini qeyd etmək tələb olunur:
"Təsadüfi deyil ki, yüksək bal toplayan abituriyent ali məktəbə qəbul olunduqdan sonra mühazirə və seminarlarda hər hansı mövzu barədə danışmağa çətinlik çəkir. Bunun əsas səbəbi əzbərçiliyə meyl etmələri, özlərini ifadə edə bilməmələridir".
E.Əfəndiyev söyləyir ki, buna görə də qəbul imtahanlarının formatı dəyişilməlidir.
"Qəbul imtahanında fənlərin sayı azaldılmaldıır. Test üsulu saxlanılsa belə, abituriyentlərin mütaliə etməyə zamanları da qalmalıdır. Düşünürəm ki, DİM, Elm və Təhsil Nazirliyi, həmçinin Nazirlər Kabineti birgə qəbul imtahan modelinin dəyişməsi ilə bağlı ümumi razılıq əldə edəcəklər".