https://sputnik.az/20230303/ombudsman-tedris-prosesinin-duzgun-teskil-edilmemesi-haqli-naraziliqlara-sebeb-olub-452349343.html
Ombudsman: Tədris prosesinin düzgün təşkil edilməməsi haqlı narazılıqlara səbəb olub
Ombudsman: Tədris prosesinin düzgün təşkil edilməməsi haqlı narazılıqlara səbəb olub
Sputnik Azərbaycan
Ombudsman Səbinə Əliyeva orta məktəblərdə tədris prosesinin düzgün təşkil edilməməsindən narazıdır. 03.03.2023, Sputnik Azərbaycan
2023-03-03T14:27+0400
2023-03-03T14:27+0400
2023-03-03T14:27+0400
təhsil
ombudsman səbinə əliyeva
ombudsman
tədris
orta məktəb
milli məclis
https://cdnn1.img.sputnik.az/img/07e5/04/02/426605222_0:0:1000:563_1920x0_80_0_0_cb0dd676ef247cef1d74180f786afb72.jpg
BAKI, 3 mart - Sputnik. Təhsil sistemində bəzi problemlər hələ də qalmaqdadır.APA xəbər verir ki, bu, Milli Məclisin İnsan hüquqları komitəsinin bu gün keçirilən iclasında müzakirəyə çıxarılan “Azərbaycan Respublikasının İnsan Hüquqları üzrə Müvəkkilinin (Ombudsmanın) 2022-ci il üzrə məruzəsi”ndə əksini tapıb.Sənəddə bildirilib ki, Ombudsmana ünvanlanmış şikayətlərdə öz əksini tapmış halların yoxlanılması prosesində bəzi məktəb direktorlarının müəllimlərə və şagirdlərə qarşı münasibətdə ayrı-seçkiliyə və digər qanun pozuntularına yol verməsi, pedaqoji kollektivdə gərgin qarşılıqlı münasibətlərin mövcud olması kimi hallar müəyyən edilib.Orta məktəblərdə tədris prosesinin düzgün təşkil edilməməsi, məktəb rəhbərliyinin öz üzərinə düşən vəzifələri qanunla müəyyən edilmiş qaydada icra etməməsi haqlı narazılıqlara və vətəndaşların şikayətlərinə səbəb olub. Məktəblərdə təlim-tərbiyənin və tədris prosesinin təşkili ilə bağlı şikayətlərin araşdırılması nəticəsində aşkar edilmiş nöqsan və çatışmazlıqlar aradan qaldırılmış və təqsirkar tədris işçiləri barəsində qanunamüvafiq tədbirlər görülüb.Nəticə etibarilə qeyd edilməlidir ki, bəzi orta məktəblərdə qeyri-sağlam davranışın, şagirdlər arasındakı kobud və ləyaqəti alçaldan hərəkətlərə səbəb olan, hədə-qorxu və təhqirlə müşayiət olunan hüquqpozmaların, şagirdlərin məktəbdən yayınması hallarının, habelə pedaqoji heyət daxilindəki qarşılıqlı qeyri-adekvat münasibətin qarşısının alınması, məktəb rəhbərliyi ilə müəllimlər və valideynlər arasındakı əlaqələndirmənin möhkəmləndirilməsi məqsədilə orta məktəblərdə təlim-tərbiyə prosesinə nəzarətin gücləndirilməsi zəruridir.
Sputnik Azərbaycan
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2023
Sputnik Azərbaycan
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
xəbərlər
ru_AZ
Sputnik Azərbaycan
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdnn1.img.sputnik.az/img/07e5/04/02/426605222_93:0:925:624_1920x0_80_0_0_bbfc1e8b64de49fe3d2ec2e667a53d39.jpgSputnik Azərbaycan
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
ombudsman səbinə əliyeva, ombudsman, tədris, orta məktəb, milli məclis
ombudsman səbinə əliyeva, ombudsman, tədris, orta məktəb, milli məclis
Ombudsman: Tədris prosesinin düzgün təşkil edilməməsi haqlı narazılıqlara səbəb olub
Ombudsman Səbinə Əliyeva orta məktəblərdə tədris prosesinin düzgün təşkil edilməməsindən narazıdır.
BAKI, 3 mart - Sputnik. Təhsil sistemində bəzi problemlər hələ də qalmaqdadır.
APA xəbər verir ki, bu, Milli Məclisin İnsan hüquqları komitəsinin bu gün keçirilən iclasında müzakirəyə çıxarılan “Azərbaycan Respublikasının İnsan Hüquqları üzrə Müvəkkilinin (Ombudsmanın) 2022-ci il üzrə məruzəsi”ndə əksini tapıb.
Sənəddə bildirilib ki, Ombudsmana ünvanlanmış şikayətlərdə öz əksini tapmış halların yoxlanılması prosesində bəzi məktəb direktorlarının müəllimlərə və şagirdlərə qarşı münasibətdə ayrı-seçkiliyə və digər qanun pozuntularına yol verməsi, pedaqoji kollektivdə gərgin qarşılıqlı münasibətlərin mövcud olması kimi hallar müəyyən edilib.
Orta məktəblərdə tədris prosesinin düzgün təşkil edilməməsi, məktəb rəhbərliyinin öz üzərinə düşən vəzifələri qanunla müəyyən edilmiş qaydada icra etməməsi haqlı narazılıqlara və vətəndaşların şikayətlərinə səbəb olub. Məktəblərdə təlim-tərbiyənin və tədris prosesinin təşkili ilə bağlı şikayətlərin araşdırılması nəticəsində aşkar edilmiş nöqsan və çatışmazlıqlar aradan qaldırılmış və təqsirkar tədris işçiləri barəsində qanunamüvafiq tədbirlər görülüb.
Nəticə etibarilə qeyd edilməlidir ki, bəzi orta məktəblərdə qeyri-sağlam davranışın, şagirdlər arasındakı kobud və ləyaqəti alçaldan hərəkətlərə səbəb olan, hədə-qorxu və təhqirlə müşayiət olunan hüquqpozmaların, şagirdlərin məktəbdən yayınması hallarının, habelə pedaqoji heyət daxilindəki qarşılıqlı qeyri-adekvat münasibətin qarşısının alınması, məktəb rəhbərliyi ilə müəllimlər və valideynlər arasındakı əlaqələndirmənin möhkəmləndirilməsi məqsədilə orta məktəblərdə təlim-tərbiyə prosesinə nəzarətin gücləndirilməsi zəruridir.