https://sputnik.az/20221221/sigortacilar-ekonom-sinif-avtomobilleri-sigortalamaqdan-niye-imtina-edirler-449823991.html
Sığortaçılar ekonom sinif avtomobilləri sığortalamaqdan niyə imtina edirlər?
Sığortaçılar ekonom sinif avtomobilləri sığortalamaqdan niyə imtina edirlər?
Sputnik Azərbaycan
Sığorta agentləri yalnız müştəri tərəfindən əlavə ödəniş edildiyi təqdirdə avtovətəndaş məsuliyyət sığortası polisini tərtib etməyə borcludurlar. 21.12.2022, Sputnik Azərbaycan
2022-12-21T10:01+0400
2022-12-21T10:01+0400
2022-12-21T10:01+0400
qəza
cəmiyyət
sığorta
icbari sığorta
https://cdnn1.img.sputnik.az/img/07e4/08/19/424757861_0:146:3073:1874_1920x0_80_0_0_26d499014fb5b8193328ce467328a60e.jpg
BAKI, 21 dekabr — Sputnik. Mühərrikinin həcmi 2000 kub kubmetrə qədər olan avtomobillərin sahibləri sığorta şirkətlərini demək olar ki, maraqlandırmır. Agentlər müxtəlif bəhanələrə əl ataraq, nəqliyyat vasitələri sahiblərinin mülki məsuliyyətinin icbari sığortasını bağlamaqdan imtina edirlər. Onlardan ən populyarı, guya sistemdəki müvəqqəti problemlərdir. Müştərilərə, Azərbaycanın bölgələrində yaşasalar belə, sığorta şirkətlərinin Bakıdakı baş ofislərinə müraciət etmələri tövsiyə olunur. Sığortaçılar ekonom sinif avtomobillərini sığortalamaqdan imtina edərək vətəndaşlara problem yaradırlar. Onlar sığorta tariflərinin aşağı olması və risklərin yüksək olması səbəbindən kiçik mühərrikli avtomobillərlə məşğul olmaqdan çəkinirlər. Bir qayda olaraq, bu avtomobillər taksi kimi istifadə edilir və belə nəqliyyat növləri çox vaxt, xüsusən də əhalinin sıx yaşadığı şəhərlərdə yol qəzaları ilə müşayiət olunurlar. Müstəqil sığorta eksperti İlkin İbrahimov "Sputnik Azərbaycan"a bildirib ki, sığortaçılar öz agentlərinə kiçik avtomobil sahibləri ilə bağlanan sövdələşmələrdən onlara komissiya ödəməyəcəkləri barədə xəbərdarlıq ediblər. Hazırda Azərbaycanda 1,7 milyona yaxın nəqliyyat vasitəsi var ki, onların da böyük hissəsi ekonom sinif avtomobillərdir. Eyni zamanda, avtonəqliyyat vasitəsi sahiblərinin mülki məsuliyyətinin icbari sığortası polisinin olmaması avtomobil sahibini inzibati məsuliyyətlə təhdid edir. "Bu problem hələ 2021-ci ildən bəri mövcuddur. Sürücülər ümid edirdilər ki, avtonəqliyyat vasitəsi sahiblərinin mülki məsuliyyətinin icbari sığortası, sığorta haqlarının hesablanması üçün yeni prosedur qüvvəyə minəndən - 2022-ci il oktyabrın 1-dən sonra vəziyyət dəyişəcək. Bununla belə, dəyişikliklər korrupsiya üçün əlavə zəmin yaradıb", - deyə İbrahimov bildirib. Hazırda agentlər yalnız müştəri tərəfindən əlavə ödəniş şərti ilə müqavilə bağlamağı öhdələrinə götürürlər. "Əgər əvvəllər Mərkəzi Bankın məlumatına görə, sığortaçıların imtinası "Bonus-Malus" sisteminin səmərəsizliyi ilə bağlı idisə, oktyabr ayından hamı vəziyyətin dəyişəcəyinə ümid edirdi. Lakin bu baş vermədi", - deyə ekspert bildirib. Onun sözlərinə görə, hələ də vətəndaşlar tərəfindən sığorta şirkətlərinin işindən şikayətlər daxil olur. Mərkəzi Bank istehlakçıların hüquqlarının müdafiəsini təmin etməyə borclu olan yeganə orqandır, ona görə də vətəndaşlar şikayətlərini tənzimləyici orqana ünvanlamalıdırlar. Öz növbəsində, sığortaçılar müştərilərə avtonəqliyyat vasitəsi sahiblərinin mülki məsuliyyətinin icbari sığortası müqavilələrini bağlamaqdan imtina etmək hüququna malik deyillər. Əks halda, onlar "Sığorta haqqında" Azərbaycan Respublikasının qanununa, Azərbaycan Respublikasının Mülki Məcəlləsinə və Azərbaycan Respublikasının İnzibati Xətalar Məcəlləsinə uyğun olaraq məsuliyyətə cəlb oluna bilərlər.
Sputnik Azərbaycan
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Azərbaycan
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
xəbərlər
ru_AZ
Sputnik Azərbaycan
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdnn1.img.sputnik.az/img/07e4/08/19/424757861_0:0:2731:2048_1920x0_80_0_0_6312222dc440c1dd5b4bc42bc017cbb3.jpgSputnik Azərbaycan
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
qəza, sığorta, icbari sığorta
qəza, sığorta, icbari sığorta
Sığortaçılar ekonom sinif avtomobilləri sığortalamaqdan niyə imtina edirlər?
Sığorta agentləri yalnız müştəri tərəfindən əlavə ödəniş edildiyi təqdirdə avtovətəndaş məsuliyyət sığortası polisini tərtib etməyə borcludurlar.
BAKI, 21 dekabr — Sputnik. Mühərrikinin həcmi 2000 kub kubmetrə qədər olan avtomobillərin sahibləri sığorta şirkətlərini demək olar ki, maraqlandırmır. Agentlər müxtəlif bəhanələrə əl ataraq, nəqliyyat vasitələri sahiblərinin mülki məsuliyyətinin icbari sığortasını bağlamaqdan imtina edirlər. Onlardan ən populyarı, guya sistemdəki müvəqqəti problemlərdir. Müştərilərə, Azərbaycanın bölgələrində yaşasalar belə, sığorta şirkətlərinin Bakıdakı baş ofislərinə müraciət etmələri tövsiyə olunur.
Sığortaçılar ekonom sinif avtomobillərini sığortalamaqdan imtina edərək vətəndaşlara problem yaradırlar. Onlar sığorta tariflərinin aşağı olması və risklərin yüksək olması səbəbindən kiçik mühərrikli avtomobillərlə məşğul olmaqdan çəkinirlər. Bir qayda olaraq, bu avtomobillər taksi kimi istifadə edilir və belə nəqliyyat növləri çox vaxt, xüsusən də əhalinin sıx yaşadığı şəhərlərdə yol qəzaları ilə müşayiət olunurlar.
Müstəqil sığorta eksperti İlkin İbrahimov "Sputnik Azərbaycan"a bildirib ki, sığortaçılar öz agentlərinə kiçik avtomobil sahibləri ilə bağlanan sövdələşmələrdən onlara komissiya ödəməyəcəkləri barədə xəbərdarlıq ediblər.
Hazırda Azərbaycanda 1,7 milyona yaxın nəqliyyat vasitəsi var ki, onların da böyük hissəsi ekonom sinif avtomobillərdir. Eyni zamanda, avtonəqliyyat vasitəsi sahiblərinin mülki məsuliyyətinin icbari sığortası polisinin olmaması avtomobil sahibini inzibati məsuliyyətlə təhdid edir.
"Bu problem hələ 2021-ci ildən bəri mövcuddur. Sürücülər ümid edirdilər ki, avtonəqliyyat vasitəsi sahiblərinin mülki məsuliyyətinin icbari sığortası, sığorta haqlarının hesablanması üçün yeni prosedur qüvvəyə minəndən - 2022-ci il oktyabrın 1-dən sonra vəziyyət dəyişəcək. Bununla belə, dəyişikliklər korrupsiya üçün əlavə zəmin yaradıb", - deyə İbrahimov bildirib.
Hazırda agentlər yalnız müştəri tərəfindən əlavə ödəniş şərti ilə müqavilə bağlamağı öhdələrinə götürürlər.
"Əgər əvvəllər Mərkəzi Bankın məlumatına görə, sığortaçıların imtinası "Bonus-Malus" sisteminin səmərəsizliyi ilə bağlı idisə, oktyabr ayından hamı vəziyyətin dəyişəcəyinə ümid edirdi. Lakin bu baş vermədi", - deyə ekspert bildirib.
Onun sözlərinə görə, hələ də vətəndaşlar tərəfindən sığorta şirkətlərinin işindən şikayətlər daxil olur. Mərkəzi Bank istehlakçıların hüquqlarının müdafiəsini təmin etməyə borclu olan yeganə orqandır, ona görə də vətəndaşlar şikayətlərini tənzimləyici orqana ünvanlamalıdırlar.
Öz növbəsində, sığortaçılar müştərilərə avtonəqliyyat vasitəsi sahiblərinin mülki məsuliyyətinin icbari sığortası müqavilələrini bağlamaqdan imtina etmək hüququna malik deyillər. Əks halda, onlar "Sığorta haqqında" Azərbaycan Respublikasının qanununa, Azərbaycan Respublikasının Mülki Məcəlləsinə və Azərbaycan Respublikasının İnzibati Xətalar Məcəlləsinə uyğun olaraq məsuliyyətə cəlb oluna bilərlər.