ELM

NASA asteroidlərə qarşı kamikadze aparatını sınaqdan keçirəcək

© Photo : Conceptual Image Lab / Goddard Space Flight Center / NASA via APYer kürəsinə kosmosdan mənzərə, arxiv şəkli
Yer kürəsinə kosmosdan mənzərə, arxiv şəkli - Sputnik Azərbaycan, 1920, 05.11.2021
Abunə olmaq
BAKI, 5 noyabr — Sputnik. NASA asteroidə çırpılacaq miniatür kosmik gəmini işə salacaq: bu, böyük səma cismi ilə toqquşma zamanı Yer kürəsini təhdid edən fəlakətlərin qarşısının alınması üçün texnologiyanın ilk sınağıdır. Bu barədə NASA-dan bildiriblər.
"Double Asteroid Redirection Test" (DART) aparatının noyabrın sonunda istifadəyə verilməsi gözlənilir. Onun məqsədi nisbətən böyük Didim asteroidinin ətrafında fırlanan kiçik Dimorf asteroidi olacaq.
Dimorfun diametri təxminən 150 metrdir və Yer kürəsi üçün heç bir təhlükə yaratmır. Öz növbəsində, DART aparatının ölçüləri isə saatda 24 min kilometr sürətlə toqquşacağı Dimorf asteroiddən yüz dəfə kiçikdir.
"Biz onun asteroidi məhv etməsini planlaşdırmırıq. Sadəcə, DART ona yüngül təkan verməli və onun orbitini dəyişdirməlidir. Bu dəyişiklik bir dərəcə daxilində olmalıdır", - deyə layihə koordinatoru Nensi Çeybot mətbuat konfransında bildirib.
"SpaceX Falcon 9" raketi ilə aparatın noyabrın 24-də Kaliforniyadakı Vandenberq Kosmik Qüvvələri bazasından kosmosa buraxılması planlaşdırılır.
Xəbər lenti