https://sputnik.az/20211104/restoran-kuryerleri-kalmar-oyunu-serialindaki-geyimde-434848444.html
Restoran kuryerləri ”Kalmar oyunu” serialındakı geyimdə
Restoran kuryerləri ”Kalmar oyunu” serialındakı geyimdə
Sputnik Azərbaycan
“Tanuki” restoranlar şəbəkəsi öz kuryerlərinə Koreyanın məhşur “Kalmar oyunu” serialının qəhrəmanlarının geyimlərini geyindirməklə yeni müştəriləri cəlb etmək... 04.11.2021, Sputnik Azərbaycan
2021-11-04T10:18+0400
2021-11-04T10:18+0400
2021-11-04T10:18+0400
video
oyunlar
moskva
koreya
https://cdnn1.img.sputnik.az/img/07e5/0b/03/434848395_0:0:1920:1080_1920x0_80_0_0_80e339dc297bc843a3a4672dbfdf7863.jpg
Şirkətin marketinq üzrə direktoru Stanislav Koloskov Moskvada bu ideyanın həyata keçirilməsi və ətrafdakıların yeniliyə reaksiyası barədə danışıb.“Marketinq baxımından bu hekayətlə bağlı nəsə etməmək məntiqsiz olardı”, - deyə Koloskov qeyd edib.Marketoloq bildirib ki, ətrafdakıların kostyumlu kuryerlərə müsbət reaksiyasından sonra onların sayı 20-dən 30-a çatıb. Bundan əlavə, Koloskov əlavə edib ki, bu yenilik indiyədək heç bir mənfi rəyə səbəb olmayıb:“Bununla bağlı çox yaxşı cavablar var. Kuryerlərdən əlavə, biz bu serialda hamıya məlum olan işarəli kartları da sifarişə əlavə edirik. İnsanlar bunun nə olduğunu soruşurlar. Onların buna çox böyük marağı var”.O, əlavə edib ki, kuryerlərin özləri də yeni geyimdən razıdırlar, onun rahatlığını və ətrafdakılar üçün cəlbedici olmasını qeyd edirlər.
Sputnik Azərbaycan
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2021
xəbərlər
ru_AZ
Sputnik Azərbaycan
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdnn1.img.sputnik.az/img/07e5/0b/03/434848395_342:0:1782:1080_1920x0_80_0_0_3378a4b087acecf0c4b4096ea8edaf0a.jpgSputnik Azərbaycan
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
oyunlar, видео, moskva, koreya
oyunlar, видео, moskva, koreya
Restoran kuryerləri ”Kalmar oyunu” serialındakı geyimdə
“Tanuki” restoranlar şəbəkəsi öz kuryerlərinə Koreyanın məhşur “Kalmar oyunu” serialının qəhrəmanlarının geyimlərini geyindirməklə yeni müştəriləri cəlb etmək qərarına gəlib
Şirkətin marketinq üzrə direktoru Stanislav Koloskov Moskvada bu ideyanın həyata keçirilməsi və ətrafdakıların yeniliyə reaksiyası barədə danışıb.
“Marketinq baxımından bu hekayətlə bağlı nəsə etməmək məntiqsiz olardı”, - deyə Koloskov qeyd edib.
Marketoloq bildirib ki, ətrafdakıların kostyumlu kuryerlərə müsbət reaksiyasından sonra onların sayı 20-dən 30-a çatıb. Bundan əlavə, Koloskov əlavə edib ki, bu yenilik indiyədək heç bir mənfi rəyə səbəb olmayıb:
“Bununla bağlı çox yaxşı cavablar var. Kuryerlərdən əlavə, biz bu serialda hamıya məlum olan işarəli kartları da sifarişə əlavə edirik. İnsanlar bunun nə olduğunu soruşurlar. Onların buna çox böyük marağı var”.
O, əlavə edib ki, kuryerlərin özləri də yeni geyimdən razıdırlar, onun rahatlığını və ətrafdakılar üçün cəlbedici olmasını qeyd edirlər.