İradə Cəlilova, Sputnik Azərbaycan
BAKI, 18 avqust — Sputnik. Bir neçə gün öncə redaksiyamıza Xətai rayonu Sabit Orucov küçəsində hərəkət istiqamətinin dəyişdirilməsi və sürücülərin bu vəziyyətdən məlumatsız olduğu üçün əks istiqamətə çıxaraq, tıxac yaratdıqları barədə şikayət daxil olmuşdu. Sputnik Azərbaycan məsələni araşdırmış və məlum olmuşdu ki, Sabit Orucov və Mehdi Mehdizadə küçələrində istiqamət elə həmin gün dəyişdirilib. Və sürücülər vəziyyətdən məlumatsız olublar.
Əks istiqamətdə hərəkət etmək isə İnzibati Xətalar Məcəlləsinin müvafiq maddəsi ilə tənzimlənir və bu qayda pozuntusuna görə sürücülər 100 manat – 4 bal cərimə edilirlər.
Bakı şəhər Dövlət Yol Polisi İdarəsinin şöbə rəisi, polis polkovniki Vaqif Əsədov Sputnik Azərbaycan-a bildirib ki, hərəkət istiqaməti dəyişən küçələrdə hadisədən bir gün sonra nişanlar quraşdırılıb. Odur ki, yol polisi əməkdaşları ərazidə xidmət aparıb, sürücüləri maarifləndiriblər.
Onun sözlərinə görə, hətta bu küçələrdə istiqamətin dəyişdirilməsi ilə bağlı mətbuatda məlumatlar da yerləşdirilib.
Əsədov həmçinin bildirib ki, əvvəllər Sabit Orucov və ona paralel olan Mehdi Mehdizadə küçəsində ikitərəfli hərəkət mövcud idi.
Yəni surücülər Yusif Səfərov küçəsində həm sağa dönə bilir, həm də həmin küçələrdən Yusif Səfərov küçəsinə çıxa bilirdilər. Amma Bakı Nəqliyyat Agentliyi Sabit Orucov küçəsi ilə Yusif Səfərov küçəsinə çıxışı qadağan edən nişanlar quraşdırıb. Eyni zamanda Yusif Səfərov küçəsindən Mehdi Mehdizadə küçəsinə də giriş qadağan olunub.
Ən maraqlısı isə digər iki küçədə Yusif Səfərov küçəsinə birbaşa düzünə çıxış və giriş üçün svetoforlar quraşdırılacaq.
Qeyd edək ki, paytaxtın bir çox küçələri, prospektləri var ki, istiqamətlər, qadağalar, icazələrlə bağlı nişanlar, nişanlama xətləri, işıqforlar sürücülər üçün müəyyən problemlər yaradır.
Bir çox ərazilərdə nişan və işıqforlar yaşıllıqların arxasında gizlənir, bəzi ərazilərdə nişanlama xətləri ilə yol nişanları ziddiyyət təşkil edir.
Belə olan halda isə yük yenə sürücünün üzərinə düşür. Qayda pozmusan, cərimə edilirsən... Bu nə qədər məntiqə uyğundur? Sputnik Azərbaycan bu məsələni araşdırıb.
Nəqliyyat məsələləri üzrə ekspert Elməddin Muradlının fikrincə, yol hərəkətinin təşkili önəmli məsələlərdəndir.
"Yəni kimsə yol çəkib, səki qoyub, işıq çəkib deyə bilməz ki, yol budur. Yol belə olmur. Yolun fəlsəfəsi orada hərəkətin düzgün və təhlükəsiz təşkili ilə ölçülür və bu, dünya praktikasında da belədir", - deyə ekspert bildirib.
Onun sözlərinə görə, yollarda hərəkətin təhlükəsizliyi yol nişanları və nişanlanma xətlərindən birbaşa asılıdır.
Nişanlar sürücülər üçün tam aydın şəkildə olmalı, fikri, istiqaməti, qadağanı, icazəni tam aydın şəkildə ifadə etməlidir.
E.Muradlı bildirir ki, dünya praktikasında da bu istiqamətdə müəyyən dəyişikliklər edilir. Yəni bəzən nişanı tanımayan sürücü olsa belə, fikri sözlə də yazıb çatdırmaq olur.
"Ancaq təəssüf olsun ki, Bakı şəhərində hərəkətin təşkili ilə bağlı iki qurum – Bakı Nəqliyyat Agentliyi və Bakı Şəhər Dövlət Yol Polisi İdarəsi məşğul olur. Bəzən Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyinin də düzəlişlərinin şahidi oluruq. Əvvəllər bu işə Bakı Şəhər İcra Hakimiyyəti, rayon icra hakimiyyətləri, rayon polis şöbələri qarışırdı. Vətəndaşların təhlükəsizliyini təmin etmək üçün isə yol hərəkətinin təhlükəsizliyini bir mərkəzdən idarə etmək lazmdır. Vətəndaşların şikayətləri dərhal araşdırılmalı, nişanlar və nişanlama xətləri arasında ziddiyyətlər olmamalıdır. İstənilən halda nişanları elə yerləşdirmək lazımdır ki, sürücü nişanları vaxtında görüb, adekvat qərar verə bilsin", - deyən E.Muradlı əlavə edib ki, nişanlar elə quraşdırılmalıdır ki, sürücü onu son anda görməsin.
Çünki saatda 60 km/saat sürətlə hərəkət edən avtomobil sürücüsü nişanlanma xəttini son anda görürsə, heç bir manevr edə bilməyəcək.
Ekspert həmçinin bildirib ki, bu gün paytaxtda yaşıllıqların arxasında gizlənən onlarla işıqfor, yüzlərlə yol nişanı var: "Məsələn, Nobel prospektindən bir foto göndəriblər. Yol nişanı işıqforun rəqəmlərinin qarşısını tam kəsir. Yəni həmin rəqəmləri işıqfora tam çatanda görə bilirsən. Düzdür, bu rəqəmlər qanunla tənzimlənmir. Ancaq dünya praktikasında işıqforlar elə yerləşdirilir ki, sürücülər onu tam görə bilsinlər".
E.Muradlı hərəkətin düzgün təşkil edilmədiyini vurğulayaraq qeyd edir ki, yaşıllıqların arxasında gizlənmiş işıqforlar, yol nişanları hərəkət iştirakçılarına lazım deyil.
Hərəkətin tənzimlənməsi ilə iki qurum məşğul olsa da qeyd edilən problemlər nəzərə alınmır və nəticə etibarilə böyük fəsadlarla bitir. Bunlardan biri isə imkanı olmayan hər-hansı bir sürücünün belə problemə görə cərimə edilməsidir.
"Məsələn, ayda 300-400 manata işləyən sürücü niyə kiminsə səhvinə görə 60 manat cərimə ödəməlidir? Bu hansı məntiqə sığır? Belə məsuliyyətsizliklərə yol verilməməlidir. Sürücülər yol nişanları ilə nişanlama işarələri arasında ziddiyyətləri görüb, tapmaca tapmağa çalışmamalıdırlar", - deyə o qeyd edib.
E.Muradlı bildirib ki, son zamanlar yollarda nişanlanma xətlərinə az da olsa fikir verilir. Konusvari nişanlar, asma nişanlar tətbiq edilir, bundan əlavə, 5.8.1 nişanı, parklanma nişanları, magistral yollarda sol və sağ zolaqlarda nişanlanma qoyulur.
Mütəxəssis bildirir ki, yollarda sürücülərin təhlükəsizliyini təmin etmək üçün məsuliyyətli qurumlar diqqətli olmalıdır.