Marketinq üzrə ekspert Ramil Cabbarov
Marketinq üzrə ekspert Ramil Cabbarov deyir ki, franşızanın istifadəsi iflas riskini azaldır və sahibkarlara malların marketinq və reklamına xərcləri azaltmağa imkan verir.
“Franşıza ilə bağlı çox ciddi istiqamətlər var – artıq kiçik və orta biznes sahibləri də buna daha çox meyil göstərirlər. Qlobal səviyyəli şirkətlər marketinq fəaliyyəti aparırlar, kiçik şirkətlərin isə reklam fəaliyyətinə pul ayırmağa o qədər də vəsaitləri olmur. Ona görə, onlar tanınmış bir markanı gətirib sadəcə olaraq satışını həyata keçirirlər. Marketinqi isə həmin qlobal şirkət həyata keçirir. Ona görə, franşızanın gətirilməsi marketinq və reklam xərclərinin azaldılması deməkdir”, — o bildirib.