https://sputnik.az/20240617/cin-markalari-boyuk-endirimler-hesabina-avtovaz-in-seqmentine-daxil-olur---sirket-rehberi-465445168.html
Çin markaları böyük endirimlər hesabına AvtoVAZ-ın seqmentinə daxil olur - şirkət rəhbəri
Çin markaları böyük endirimlər hesabına AvtoVAZ-ın seqmentinə daxil olur - şirkət rəhbəri
Sputnik Azərbaycan
AvtoVAZ prezidenti Çin avtomobil sənayesi ilə rəqabətin qeyri-bərabər şərtlərindən danışıb 17.06.2024, Sputnik Azərbaycan
2024-06-17T18:37+0400
2024-06-17T18:37+0400
2024-06-17T19:38+0400
rusiya
"avtovaz"
çin
prezident
avtomobil
rəqabət
niva
lada granta
https://cdnn1.img.sputnik.az/img/07e8/06/11/465447526_0:161:3071:1888_1920x0_80_0_0_342f71241e6f8a9f21eb52769077f879.jpg
BAKI, 17 iyun - Sputnik. Rusiya avtomobil sənayesi və hazırda Rusiya bazarında genişlənən Çin qeyri-bərabər şəraitdədir: sonuncular üçün, xüsusən də avtomobil komponentlərinin aşağı qiyməti, Çində aşağı faiz dərəcəsi və sanksiyaların olmaması səbəbindən daha sərfəli vəziyyətdədirlər. Bunu AvtoVAZ-ın prezidenti Maksim Sokolov RİA Novosti-yə müsahibəsində deyib.“Bütün dəstək tədbirləri - istər fiskal, istərsə də qeyri-fiskal - yüksək lokallaşdırılmış məhsulların istehsalına yönəldilməlidir. Təkcə Lada markası deyil, həm də digər avtomobil şirkətləri, o cümlədən Çinlilər, məsələn, Haval. Onlar fəal şəkildə lokalizasiyanı davam etdirirlər. Yaxşı, biz belə rəqabətə sevinirik. Amma biz ad lövhələri və təkərlər üzərində vidalanaraq rəqabət aparanda mən məsuliyyətlə bəyan edə bilərəm ki, biz qeyri-bərabər rəqabət şəraitindəyik", - top menecer bildirib.Beləliklə, onun sözlərinə görə, Çin brendləri böyük endirimlər edə bilər ki, bu da “çox təhlükəli siqnaldır”. Onların sayəsində Çin markaları AvtoVAZ seqmentinə daxil olur: 1,5 milyon rubla qədər seqmentdə Çin Xalq Respublikasının bir və ya iki markası varsa (təkcə rəsmi idxal deyil, həm də boz), onda iki milyon rubla qədər qiymət seqmentində artıq onlarla model var.Top menecer aydınlaşdırıb ki, effektiv qeyri-fiskal dəstək tədbiri dövlət satınalmalarıdır.AvtoVAZ-ın Tolyatti və İjevskdə istehsal sahələri var. 2022-ci il may ayının ortalarında Fransız Renault şirkəti AvtoVAZ-dakı payını (67,69%) Rusiya Federasiyasının dövlət mülkiyyətinə keçirdi. İndi brend dörd model ailəsindən ibarətdir: Vesta, Largus, Granta və Niva. Ötən il “Lada” avtomobillərinin satışı 352,6 min ədəd təşkil edib (illik ifadədə demək olar ki, 2 dəfə artım).Digər maraqlı xəbərləri həmçinin Sputnik Azərbaycan-ın Teleqram kanalından izləyin.
Sputnik Azərbaycan
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2024
Sputnik Azərbaycan
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
xəbərlər
ru_AZ
Sputnik Azərbaycan
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdnn1.img.sputnik.az/img/07e8/06/11/465447526_171:0:2902:2048_1920x0_80_0_0_5ff0553499aca0da368ab4070e19c842.jpgSputnik Azərbaycan
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
"avtovaz", çin, prezident, avtomobil, rəqabət, niva, lada granta
"avtovaz", çin, prezident, avtomobil, rəqabət, niva, lada granta
Çin markaları böyük endirimlər hesabına AvtoVAZ-ın seqmentinə daxil olur - şirkət rəhbəri
18:37 17.06.2024 (Yenilənib: 19:38 17.06.2024) AvtoVAZ prezidenti Çin avtomobil sənayesi ilə rəqabətin qeyri-bərabər şərtlərindən danışıb
BAKI, 17 iyun - Sputnik. Rusiya avtomobil sənayesi və hazırda Rusiya bazarında genişlənən Çin qeyri-bərabər şəraitdədir: sonuncular üçün, xüsusən də avtomobil komponentlərinin aşağı qiyməti, Çində aşağı faiz dərəcəsi və sanksiyaların olmaması səbəbindən daha sərfəli vəziyyətdədirlər. Bunu AvtoVAZ-ın prezidenti Maksim Sokolov RİA Novosti-yə müsahibəsində deyib.
“Bütün dəstək tədbirləri - istər fiskal, istərsə də qeyri-fiskal - yüksək lokallaşdırılmış məhsulların istehsalına yönəldilməlidir. Təkcə Lada markası deyil, həm də digər avtomobil şirkətləri, o cümlədən Çinlilər, məsələn, Haval. Onlar fəal şəkildə lokalizasiyanı davam etdirirlər. Yaxşı, biz belə rəqabətə sevinirik. Amma biz ad lövhələri və təkərlər üzərində vidalanaraq rəqabət aparanda mən məsuliyyətlə bəyan edə bilərəm ki, biz qeyri-bərabər rəqabət şəraitindəyik", - top menecer bildirib.
“Birincisi, Çin bazarı 30 milyon avtomobildir, avtomobil hissələrinin qiyməti bu kütləyə bölünür, bizimki isə cəmi 500 mindir. 30 milyon və 500 minlik bazar üçün istehsal olunan eyni komponentin dəyərinin tamamilə fərqli olduğu aydındır. İkincisi, Çində kredit faizi maksimum 4% təşkil edir. Və nəhayət, üçüncüsü, Çin şirkətləri bütün ölkəmizin məruz qaldığı ciddi bölmə təzyiqi altında deyillər”, - Sokolov izah edib.
Beləliklə, onun sözlərinə görə, Çin brendləri böyük endirimlər edə bilər ki, bu da “çox təhlükəli siqnaldır”.
Onların sayəsində Çin markaları AvtoVAZ seqmentinə daxil olur: 1,5 milyon rubla qədər seqmentdə Çin Xalq Respublikasının bir və ya iki markası varsa (təkcə rəsmi idxal deyil, həm də boz), onda iki milyon rubla qədər qiymət seqmentində artıq onlarla model var.
Top menecer aydınlaşdırıb ki, effektiv qeyri-fiskal dəstək tədbiri dövlət satınalmalarıdır.
“Lakin biz dövlət sifarişi üçün təsdiq edilmiş avtomobillərin siyahısında Kaiyi və Citroen modellərini görürük. Bunlar Rusiya maşınlarıdır? Yəqin ki, elə deyil. Hyundai də Rusiyanı çoxdan tərk edib və indi qalıqlardan istehsal olunanları yəqin ki, dövlət qurumları almamalıdır. Buna baxmayaraq, bu cür hallar olur. Ümumiyyətlə, mən hesab edirəm ki, Rusiyada istehsal olunan hər hansı bir avtomobili - hətta bura ad lövhəsi əlavə etsəniz belə, yerli avtomobil hesab etmək düzgün deyil. Bu yerli avtomobil deyil, gizli idxaldır. Gəlin bir kürək deyək", - Sokolov fikrini ümumiləşdirib.
AvtoVAZ-ın Tolyatti və İjevskdə istehsal sahələri var. 2022-ci il may ayının ortalarında Fransız Renault şirkəti AvtoVAZ-dakı payını (67,69%) Rusiya Federasiyasının dövlət mülkiyyətinə keçirdi. İndi brend dörd model ailəsindən ibarətdir: Vesta, Largus, Granta və Niva. Ötən il “Lada” avtomobillərinin satışı 352,6 min ədəd təşkil edib (illik ifadədə demək olar ki, 2 dəfə artım).
Digər maraqlı xəbərləri həmçinin Sputnik Azərbaycan-ın Teleqram kanalından izləyin.