Вид на Москву-реку, фото из архива - Sputnik Azərbaycan, 1920
RUSİYA
Rusiya Federasiyasına dair aktual məqalələr

Rəqəmsal taksiçi: Rusiya xarici sürücüdən nə gözləyir

© Sputnik / Murad OrujovВодитель за рулем
Водитель за рулем - Sputnik Azərbaycan, 1920, 10.08.2021
Abunə olmaq
Hakimiyyət taksi avtomobillərini kimin idarə etdiyini bilmək istəyir. Tərəfdaşlara "ART"ın nə olduğu, həmçinin Moskva və Moskva bölgəsində sistemdə taksoparklara, sifarişləri yerinə yetirən sürücülərə necə qeydiyyatdan keçmək barədə məlumat verilir.
Avqustun ortalarında Moskva və Moskva bölgəsində taksi sürücülərinin həyatı dəyişəcək - taksi parkının və aqreqatorları sifarişlərini yalnız xüsusi identifikatorlu sürücülərə ötürə biləcəklər.
Sputnik Azərbaycan Rusiya mediasına istinadən xəbər verir ki, avqustun 14-dən etibarən Moskva və Moskva vilayətində taksi sürücüləri artıq rəqəmsal sürücü profili olmadan rəsmi olaraq işləyə bilməyəcəklər. Yeni sistem Moskva Nəqliyyat Departamenti tərəfindən Moskva bölgəsinin Nəqliyyat və Yol İnfrastruktur Nazirliyi ilə birlikdə tətbiq edilib. Bu tədbiq Kompleks Məlumat Sistemi "Taksi işinin analitikası" və ya qısaldılmış "ART" adlanır. Profili Dövlət Xidmətləri portalı vasitəsilə açmaq lazımdır.
Sputnik, bu yeniliyin əmək miqrantlarına necə təsir edəcəyini və işsiz qalıb-qalmayacaqlarını aydınlaşdırıb.
Qəzaların qarşısını almaq
"ART" sisteminin köməyi ilə Moskva hakimiyyəti taksi sürücülərinin həddindən artıq iş və yorğunluq səbəbindən baş verən yol qəzalarının sayını azaltmağa ümid edir. Bu yeni sistem sözün əsl mənasında taksi sürücülərini izləməyə imkan verəcək. Yenilik müəllifləri israr edirlər ki, bu yeni qaydalar deyil, yalnız monitorinq sistemidir.
Nəqliyyat Departamentinin izahına görə, əgər sürücülərin tibbi və texniki müayinə, yol vərəqəsi və sürücülük vəsiqəsi olmadan xətdən çıxırlarsa, hətta avtomobil nömrələri ərazidə göstərilənlərlə uyğun gəlmirsə, onda bütün bunların qarşısını rəqəmsal profilin tətbiqi ilə almaq olar.
Bu necə işləyəcək
"Taksi sürücülərinin yol hərəkəti qaydalarını pozması, həmçinin taksidə rəsmi qeydiyyatı olmayan sürücülərin böyük faizinin olduğu hallar da tez-tez baş verir. Bu cür taksi sürücüləri məsuliyyət daşımır və onlarla səyahət etmək sərnişinlər üçün təhlükəli ola bilər" - deyə Moskva Nəqliyyat Departamentindən Sputnik-ə bildiriblər.
Departamentin statistikasına görə, Moskvada 2020-ci ildə taksi avtomobillərinin iştirakı ilə 1667 qəza baş verib, 1956 nəfər müxtəlif dərəcəli yaralanıb, 60 nəfəri isə ölüb. Son altı ayda 794 qəza baş verib.
"ART" taksi işinə necə nəzarət edəcək
14 avqustdan etibarən sistem sürücülük təcrübəsini yoxlayacaq, belə ki, ən azı üç il işləməyən, ödənilməmiş cərimələri olan və əvvəllər ağır cinayətlərdən (qətl, oğurluq, sağlamlığa xəsarət) məhkum edilmiş şəxslər taksidə işləyə bilməyəcəklər. "ART" məlumatı Daxili Işlər Nazirliyinin və Federal Vergi Xidmətinin bazalarından əldə edəcək.
Önəmli bir məqam: sistem Nəqliyyat Nazirliyinin 424 saylı əmrinə əsaslanır ki, bir taksi sürücüsü gündəlik iş qrafiki ilə gündə səkkiz saatdan çox olmayaraq, ümumilikdə 11 saatdan çox işləyə bilər. İş həftəsinin ümumi müddəti 40 saatdan çox olmamalıdır. "ART" bu saatlara ciddi nəzarət edəcək və artacağı təqdirdə aqreqatorlar avtomatik olaraq sürücüyə sifariş göndərməyi dayandıracaqlar.
Bu günə qədər aqreqatorlar öz proqramlarında yalnız saatları gördülər, bu taksi sürücülərinə səkkiz saat işləməyə imkan verirdi, məsələn, "Yandex.Taxi" -də və daha sonra digər aqreqatorlardan - "Sitimobil", "Gett", "Şans" və s. sifarişlər almağa imkan verirdi.
İndiyə qədər aqreqatorlar öz proqramlarında yalnız iş saatlarını görürdülər, bu da taksi sürücülərinin səkkiz saat işləməsinə imkan verdi, məsələn, "Yandex. Taxi"-də və daha sonra digər aqreqatorlardan – "Sitimobil", "Gett", "Şans" və s. sifarişlər almağa imkan verirdi. Sürücünün rəqəmsal sürücü profili növbələr haqqında məlumatların ümumi sistemə ötürülməsinə imkan verəcək: taksoparklar və aqreqatorlar taksi sürücüsünün neçə saat sürücülük etdiyini və müəyyən edilmiş limitdən çox işləməyəcəyini görəcəklər.
Bundan əlavə, sistem tibbi və texniki müayinələrin qeydlərini aparacaq. Sürücü xəttə çıxmazdan əvvəl, bir taksi şirkətinin və ya xidmət müqaviləsi bağlanmış bir təşkilatının sürücünün və maşının xəttə buraxılmasına işarə qoymalı olacaq. Həmçinin "ART" proqramında yol istiqamətlərinin qeydiyyatı aparılacaq.
ID almaq üçün nə lazımdır?
"Rusiya qanunlarına görə, xarici ölkələrin vətəndaşları taksidə işləyə bilərlər. Məcburi tələblərdən biri, rus sürücülük vəsiqəsi, hətta üç il və ya daha çox sürücülük təcrübəsinin olmasıdır. Həmçinin rus dilindən rəsmi olaraq istifadə olunan ölkələrin - Belarusiya, Qırğızıstan və Qazaxıstanın hüquqlarından istifadə etməyə icazə verilir", - deyə Moskva Nəqliyyat Departamentindən bildirib.
Rəqəmsal profilin qeydiyyatı üçün Rusiya Pensiya Fondundan əldə edilə bilən Fərdi şəxsi hesabın sığorta nömrəsi lazımdır. Nəqliyyat Departamenti qeyd etdi ki, bu prosedur orta hesabla iki saatdan çox çəkmir və xarici vətəndaşlar üçün əlçatandır. "ART" sistemində buradan qeydiyyatdan keçmək olar: https://art.taxi.mos.ru/login
Gecikmiş rəqəmsal profil
"Hakimiyyət taksi avtomobillərini kimin idarə etdiyini bilmək istəyir. Biz öz tərəfimizdən tərəfdaşlara "ART"ın nə olduğunu, həmçinin Moskva və Moskva bölgəsində sistemdə taksoparklara, sifarişləri yerinə yetirən sürücülərə necə qeydiyyatdan keçmək barədə məlumat veririk. Sürücünün rəqəmsal profilinin müvəqqəti qeydiyyatını öz "Yandex. Pro" sistemimiz vasitəsilə tətbiq etdik" – deyə "Yandex.Taxi"nin mətbuat xidməti bildirib.
Bu halda sürücü "Yandex.Pro"-dan qeydiyyatdan keçir, şəxsi məlumatları "ART"-a ötürmək üçün xidmətlə razılaşır və 14 gün ərzində sistemdə müvəqqəti şəxsiyyət vəsiqəsi alır. İki həftəlik güzəşt müddəti, Dövlət Xidmətləri vasitəsi ilə qeydiyyat olunmadan da sifarişlər almağa imkan veriləcək.
Lakin sentyabr ayına qədər sürücü Dövlət Xidmətləri portalı vasitəsi ilə "ART"-dan uğurla qeydiyyatdan keçməli və daimi rəqəmsal profil əldə etməlidir. Əgər qeydiyyatdan keçmək mümkün olmazsa, sifarişlərə giriş avtomatik olaraq məhdudlaşdırılacaq.
Taksiçilər nə deyirlər
"Mən gedirəm, bu gün mənim axırıncı iş günümdür, - taksiçi Andrey Sputnik-ə bildirib. – Gündə səkkiz saata qazanmaq nədir, heç benzinin pulu lə taksinin icarə haqqını vermək olmaz. Nəsə başqa bir iş axtaracağam".
Andrey rusiyalıdır, onun müxtəlif sahələrdə böyük iş təcrübəsi var, ona görə də taksiçilərin işinə nəzarət olunacağını eşidəndə çox da qəmlənməyib.
Tacikistan vətəndaşı Abdullanın isə iş mənasında böyük seçim imkanları yoxdur. Lakin o, "ART" monitorinq sistemindən qorxmayıb. Taksiçi deyir ki, rəqəmsal profil almağa onun iki ayı gedib.
"Mən Rusiyada çoxdan işləyirəm, vergi ödəyirəm. Mənim atam Moskvada oxuyub və həmişə deyirdi ki, xaricə gedəndə ilk növbədə xalqa hörmət et, ikinci növbədə yerli mentalitetə, üçüncüsü isə qanuna. Ona görə də mən qeydiyyatdan keçərək rəqəmsal profil aldım. Avqustun ortalarından işləmək yəqin ki, daha asan olacaq", - Abdulla ümid edir.
Qırğızıstanlı Omat da "ART"a qeydiyyat üçün müraciət edib, lakin hələlik rəqəmsal profil ala bilməyib. Yeni sistemin işə salınması ilə pul qazana biləcəyini düşünmür. Omat "Komfort +" tipli taksi sürür, onun icarə və benzin xərci daha yüksəkdir.
Əgər avqustun 14-dən sonra iş sərf etməsə, Omat aşbazlıq etmək fikrindədir. O, əvvəllər də bu işdə işləyib.
Fikirlər haçalandı
İctimai xadimlərin və həmkarların nümayəndələrinin fikirləri haçalanıb – kimsə hesab edir ki, rəqəmsal profillərin tətbiqi yaxşı ideya deyil və sistem hələ hazır deyil, kimsə isə əksinə, hesab edir ki, yalnız bu yolla taksiçilərin əlavə gəlirlərinə nəzarət etmək mümkün olacaq.
"Taksist" həmkarlar ittifaqının rəhbəri Yaroslav Şerbinin hesab edir ki, sistemi təkmilləşdrmək lazımdır, "ART"da qeydiyyatdan keçmək həddindən çox vaxt alır. Onun sözlərinə görə, sistem həm də donur, ondan istifadə etmək üçün isə normativ baza yoxdur.
"Rəqəmsal profil iş vaxtına nəzarəti təşkil etmək cəhdidir. Moskva rəsmiləri hesab edirlər ki, bu yolla qəzaların sayını azalda biləcəklər. Sistem avqustun 1-dən işə düşməli idi, lakin bu məsələ avqustun 14-dək təxirə salınıb. O vaxtadək şərh vermək istəməzdim", - Moskva Taksiçilərin həmkarlar ittifaqının sədri Nikolay Kodolov bildirir
Lakin Moskva şəhərinin yol-nəqliyyat infrastrukturunun inkişafı və nəqliyyat departamentinin sədrinin müavini Dmitri Proninin dediyinə görə, şübhə və fikir ayrılıqlarına baxmayaraq, "ART"da artıq taksiçilərin 97%-dən çoxu və ya 60 min sürücü qeydiyyatdan keçib. O qeyd edib ki, "ART"ın monitorinqinin 14 avqusta keçirilməsi "biznesin çoxsaylı xahişlərinə" əsasən edilib, lakin artıq indidən sifarişlərin verilməsində üstünlük qeydiyyatdan keçənlərə verilir.
Xəbər lenti
0