Вид на Москву-реку, фото из архива - Sputnik Azərbaycan
RUSİYA
Rusiya Federasiyasına dair aktual məqalələr

Əlahəzrət reklam və ya brend kontenti necə yaratmalı

CC0 / StartupStockPhotos / NotebookБлокнот и ноутбук, фото из архива
Блокнот и ноутбук, фото из архива - Sputnik Azərbaycan
Abunə olmaq
SputnikPro-nun növbəti vebinarının spikeri dinləyicilərə nativ reklamın nə olduğunu və maraqlı kommersiya layihələrini necə hazırlamaq lazım gəldiyini  izah edib

BAKI, 24 iyul – Sputnik. Yaxşı nativ reklam, gözə batmayan reklam komponenti ilə maraqlı bir istifadəçi hekayəsidir. Bundan əlavə bu, gözardı edilə bilməyən bir trenddir. Bu barədə "SputnikPro" maarifləndirmə layihəsi çərçivəsində təşkil edilmiş "Kommersiya kontentini auditoriya üçün necə maraqlı etmək olar" mövzusunda onlayn-sessiyada bəhs edilib.

İyulun 24-də təşkil edilən bu vebinarın spikeri "Rossiya seqodnya" BİA-nın kompleks media məhsulları şöbəsinin aparıcı redaktorunun müavini Yelena Kostomarova olub.

© Sputnik"Rossiya seqodnya" BİA-nın kompleks media məhsulları şöbəsinin aparıcı redaktorunun müavini Yelena Kostomarova
Əlahəzrət reklam və ya brend kontenti necə yaratmalı - Sputnik Azərbaycan
"Rossiya seqodnya" BİA-nın kompleks media məhsulları şöbəsinin aparıcı redaktorunun müavini Yelena Kostomarova

Spikerin sözlərinə görə, ideyanın uğur qazanması üçün onun hazırlanması, uyğun formatın seçilməsi, hekayənin maraqlı danışmasına nəyin kömək etdiyini müəyyənləşdirmək, öz işini təhlil etmək lazımdır.

Buna nümunə olaraq, Yelena "Rossiya seqodnya" BİA-nın kompleks media məhsulları şöbəsinin fəaliyyətini göstərib. Həmin formul aşağıdakı kimi işləyir:

- Sifarişçinin brifi

- Mövzuya yüklənmə

- Breynstorminq

- İdeyanın təqdimatı

- Sifarişçinin istehsala cəlb edilməsi

- Mərhələli təsdiq

- Yayım və səhvlər üzərində işdən sonra səmərəliliyin izlənməsi

Səhvlərə toxunan spiker xüsusi layihələrin yaradılmasının yeddi əsas "günahı" üzərində də ətraflı dayanıb.

- Mövzunun auditoriyanın maraqlarına uyğun gəlməməsi: "Sifarişçi təkid edirsə, auditoriyaya maraqsız bir mövzu təklif etməyə ehtiyac yoxdur, onda ona insanların xoşuna gələn bir yanaşma təklif etmək daha yaxşıdır".

- İdeyanın formata uyğun gəlməməsi: "Xüsusi layihənin daşıdığı vəzifəni xatırlamaq lazımdır".

- Məzmundan "Vineqret": "Bu vəziyyətdə adam kələfin ucunu itirir və nə edəcəyini bilmir".

Digər "günahları"la bağlı Yelena Kostomarova interaktiv üçün interaktiv, açıq reklam, funksionallıq əvəzinə əsas metrik və art kimi girişləri təklif edib.

Nəşrdə kifayət qədər resurs olmadığı halda spiker reklam haqqında qeydi etmək şərtilə konstruktorlardan (məsələn, Tilda, Readymag dizayner olmadan material toplamağa imkan verir, interaktiv kartların yaradılması üçün proqramlar var və s.) istifadə etməyi və ya redaksiya formatlarını tətbiq etməyi məsləhət görüb.

SputnikPro Rusiyanın ən yaxşı mediamenecerlərinin və kütləvi informasiya vasitələrində böyük təcrübəsi olan aparıcı mütəxəssislərinin Rusiyada bu miqyasda yeganə olan unikal silsilə ustad dərsləri layihəsidir.

SputnikPro layihəsi artıq dünyanın 13 ölkəsində həyata keçirilir. 2018-ci ilin mart ayından indiyədək bu layihədə 2000-dən çox jurnalist və mediamenecer, PR-mütəxəssisləri və mətbuat xidmətlərinin əməkdaşları, blogerlər və bu istiqamətlərdə təhsil alan tələbələr iştirak ediblər.

SputnikPro layihəsinin nə olduğunu və spikerlərin digər ölkələrdəki master-klasslarda nə barədə danışdığını daha ətraflı öyrənmək üçün aşağıdakı linkdən istifadə edə bilərsiniz: https://www.facebook.com/SputnikProject/.

Xəbər lenti
0