Вид на Москву-реку, фото из архива - Sputnik Azərbaycan
RUSİYA
Rusiya Federasiyasına dair aktual məqalələr

Fyodor kosmosdan qayıdır: "Hamı gedib ki..."

© © Rusiyanın Yerüstü Kosmik İnfrastruktur Obyektlərinin İstismarı Mərkəzi / Mediabanka keçid"Fyodor" robotu, arxiv şəkli
Fyodor robotu, arxiv şəkli - Sputnik Azərbaycan
Abunə olmaq
"UİM-lə radio əlaqəsi zamanı bəlli oldu ki, Yerdəkilərin hamısı "Vostoçnı" kosmodromuna gedib"

BAKI, 6 sentyabr — Sputnik. İçində "FEDOR" insanabənzər robotun olduğu "Soyuz MS-14" gəmisi Beynəlxalq Kosmik Stansiyadan (BKS) ayrılıb.

Sputnik Azərbaycan RİA-Novosti-yə istinadən bildirir ki, gəminin sentyabrın 7-nə keçən gecə Qazaxıstanda yerə enəcəyi gözlənilir. "Roskosmos"un saytında geri dönüş canlı olaraq yayımlanır.

Fyodoru yerətrafı orbitə çıxaran "Soyuz MS-14" gəmisi avqustun 22-də Yerdən start götürüb. 5 sutkadan sonra gəmi ikinci cəhddən sonra BKS-lə birləşə bilib. Onun bu gecə Qazaxıstanın Cezqazqan şəhərindən 147 km cənub-şərqdə yerə enəcəyi gözlənilir.

Fyodor Yerə qayıtmadan öncə sosial şəbəkədən bu barədə xəbər verib.

​"Tezliklə eniş başlayacaq. Məni dəstəkləyin. İşin gedişində Uçuşların İdarəetmə Mərkəzinə (UİM) telemetriyanı göndərəcəm".

Sentyabrın 5-də robot qayıdışı ilə bağlı zarafat da edib:

​"UİM-lə radio əlaqəsi zamanı bəlli oldu ki, Yerdəkilərin hamısı "Vostoçnı" kosmodromuna gedib. Bizim heyət isə mənim "Soyuz MS-14" gəmimə avadanlıqları yükləyir, cihazların diaqnostikasını aparır. Yerə qayıtmağımıza lap az qaldı".

Robot Fyodor (FEDOR — Final Experimental Demonstration Object Research) Rusiya FHN-in sifarişilə "Android texnikası" və Perspektiv Araşdırmalar Fondu tərəfindən hazırlanıb. Onun yaradılmasına 300 milyon rubl sərf olunub. Bu yaxınlarda robotun adı dəyişərək Skybot F-850 olub.

Xəbər lenti