BAKI, 13 avqust — Sputnik. Yaxın Şərqdəki müharibə artıq İsrail və ABŞ iqtisadiyyatına ciddi ziyan vurur. Əgər əvvəlcə bu, yalnız hərbi ehtiyaclar üçün xərclərlə ifadə olunurdusa, sonradan Yəmən husiləri tərəfindən Qırmızı dənizin blokadası faktoru ortaya çıxıb. Bundan sonra isə ABŞ və İsrail mallarının boykotu da buna əlavə olunub.
"Coca-Cola" boykotun mərkəzindədir
"Coca-Cola" şirkəti bu tendensiyanı ilk dəfə yaşayıb. "INOSMI" yazır ki, "Coca-Cola" satışlarında İsrail və HƏMAS arasındakı münaqişənin ilk günlərindən etibarən Yaxın Şərq və Asiya ölkələrində ciddi azalma müşahidə olunmağa başlayıb. Regionun müxtəlif ölkələrində satışlar 20 faizdən çox azalıb. Boykot edənlərin əsas arqumentləri şirkətin İsraillə əlaqələri və ya qərargahının yerləşdiyi ABŞ-dan yəhudi dövlətinə dəstək verməsi ilə bağlıdır.
Çətin vəziyyətdən çıxmaq üçün "Coca-Cola" reklam kampaniyasını gücləndirmək qərarına gəlib, lakin vəziyyəti xilas edə bilməyib. Nəticələrin ardınca reklamçılar istifadəçilər tərəfindən fərq edilən və mənfi qəbul edilən bir sıra saxtakarlıqlara yol veriblər.
Marketdə içkilərin satışı
© AP Photo / Darko Bandic
İordan çayının qərb sahilində yerləşən Atarot qəsəbəsində yerləşən "Coca-Cola" zavodunun fələstin müəssisəsi kimi təqdim edilməsi istifadəçilərin böyük narazılığına səbəb olub. Əslində, bu, beynəlxalq hüquq normalarını pozaraq bu ərazidə fəaliyyət göstərən İsrail şirkətidir.
Qəzzadakı vəziyyətə görə digər dünyaca məşhur ABŞ brendləri də boykot edilib.
"Coca-Cola" ilə yanaşı, "McDonald's", "Starbucks" və "KFC" kimi ABŞ brendlərinin də bölgələrdə satışlarında azalma müşahidə olunub. Bu şirkətlər müxtəlif formalarda israillilər, o cümlədən İsrail ordusu üçün xeyriyyə tədbirlərinin təşkilində iştirak ediblər.
Burgerlər
© AP Photo / Richard Drew
"Starbucks" fələstinlilərlə həmrəy olduqlarını ifadə edən öz işçilərini, xüsusilə də şirkət rəhbərliyi işçiləri dəstəkləyən həmkarlar ittifaqını məhkəməyə verib.
Nəticədə adıçəkilən şirkətlərin səhmlərinin qiymətləri kəskin şəkildə aşağı düşüb. Üstəlik, ABŞ və İsraillə əlaqəli olan istənilən şirkət risk altındadır.
Bu fonda rəqiblər arasında satışlarda heyrətamiz artım müşahidə olunur. Xüsusilə, Fələstin və İsveçin "Palestine Drinks" şirkəti əsl yüksəlişi yaşayıb. Son aylarda şirkət ayda 2 milyon öz məhsulu olan içki bankasını satmağa başlayıb ki, bu da altı ay əvvəl əlçatmaz bir nəticə kimi görünürdü.
Müştəri kofe alır
© AP Photo / Lindsey Wasson
"Palestine Drinks" şirkəti öz məhsulunun xarici görüntüsü ilə Fələstin məsələsinə diqqət çəkməyə çalışır. İçki bankalarında Fələstinin simvolları və "hamı üçün azadlıq" şüarı əksini tapıb. "Palestine Drinks" şirkəti üçün reklam həm də gəlirlərinin bir hissəsini münaqişədən zərər çəkənlər üçün xeyriyyəçiliyə ayırmasıdır.
Yuxarıda qeyd edilənlərdən göründüyü kimi, Yaxın Şərq münaqişəsinin tərəfləri arasında qarşıdurma təkcə hərbi-siyasi deyil, həm də iqtisadi sahəni əhatə edir. Sərinləşdirici içkilər və fast-food ilə biznes sahəsində mübarizə, qarşıdurmanın son nəticəsinə öz töhfəsini vermək məqsədi daşıyan bu möhtəşəm qarşıdurmanın yalnız bir hissəsidir.
Digər maraqlı xəbərləri həmçinin Sputnik Azərbaycan-ın Teleqram kanalından izləyin.