"Əvvəllər avtobus sürücüləri planla işlədiklərindən, bu işdə çalışmaq onlara sərf edirdi. Onlar qoyulan planı ödədikdən sonra əldə etdikləri gəlir özlərinə qalırdı. Amma avtobuslar kart sisteminə keçdikdən sonra plan ləğv edildi. Hazırda 70 faiz avtobus kart sistemi ilə işləyir. Kart sistemində isə maaş 800-1000 manat olduğundan, bu, sürücüləri qane etmir. Ona görə də, avtobus sürücülərinin kütləvi xaricə axını müşahidə edilir. Polşaya üz tutan avtobus sürücüləri ayda 5 min manata yaxın maaş alır. Onları xaricə getdiklərinə görə qınamaq da olmaz. Çünki, orada təminatları daha yaxşıdır".
"İşsiz qalan taksi sürücülərinin sayı rəsmi məlumatlara görə 20-25 mindir. 100 avtobus vakansiyası bunun cüzi hissəsidir. Üstəlik, taksi sürənlərin heç də hamısı avtobus sürə bilməz. Avtobus sürmək üçün əlavə kateqoriyalara ehtiyac var. Bunun üçün onlar əlavə imtahan verib sürücülük vəsiqəsini dəyişməlidirlər. Ona görə də, nazirliyin təklif etdiyi min iş yeri işsiz qalan taksi sürücülərinin məşğulluq problemini həll etməyəcək".
"D kateqoriyasını oxuyub imtahan verərək almaq çox çətindir. Digər yolla almaq isə bahadır. Bunun üçün ən azı 2000 manat lazımdır. Ona görə də avtobus sürücüsü olmağın "üzü astarından baha başa gəlir".