“Birincisi, Çin bazarı 30 milyon avtomobildir, avtomobil hissələrinin qiyməti bu kütləyə bölünür, bizimki isə cəmi 500 mindir. 30 milyon və 500 minlik bazar üçün istehsal olunan eyni komponentin dəyərinin tamamilə fərqli olduğu aydındır. İkincisi, Çində kredit faizi maksimum 4% təşkil edir. Və nəhayət, üçüncüsü, Çin şirkətləri bütün ölkəmizin məruz qaldığı ciddi bölmə təzyiqi altında deyillər”, - Sokolov izah edib.
“Lakin biz dövlət sifarişi üçün təsdiq edilmiş avtomobillərin siyahısında Kaiyi və Citroen modellərini görürük. Bunlar Rusiya maşınlarıdır? Yəqin ki, elə deyil. Hyundai də Rusiyanı çoxdan tərk edib və indi qalıqlardan istehsal olunanları yəqin ki, dövlət qurumları almamalıdır. Buna baxmayaraq, bu cür hallar olur. Ümumiyyətlə, mən hesab edirəm ki, Rusiyada istehsal olunan hər hansı bir avtomobili - hətta bura ad lövhəsi əlavə etsəniz belə, yerli avtomobil hesab etmək düzgün deyil. Bu yerli avtomobil deyil, gizli idxaldır. Gəlin bir kürək deyək", - Sokolov fikrini ümumiləşdirib.