“Güzəştlərin pik vaxtında Rusiya nefti 35 dollar/barelə qədər endirimlə satılırdı, indi isə endirim 10-12 dollar/barelə bərabərdir. Amma yenə də Rusiya neftini ucuz almaq, onu Bakı Neft Emalı Zavodunda emal etmək, neft məhsullarının bir hissəsini daxili bazara buraxmaq, artıqlığını isə dünya qiymətlərinə satmaq sərfəlidir”, - deyə Yuşkov Sputnik Azərbaycan-a müsahibəsində bildirib.
“Ona görə də biz Qazaxıstandan neftlə nə edəcəyimizi hələ də düşünməliyik. Onu ümumiyyətlə qəbul etməmək lazım ola bilər, çünki Azərbaycan Qazaxıstan neftini götürmək istəmir, çünki o, kifayət qədər ağır və kükürdlüdür və Bakı neft emalı zavodunun Rusiyanın Urals markalı neftinə ehtiyacı var. O, Qazaxıstanın ağır neftinə köklənməyib. Bunu hara qoyacağımız tam aydın deyil, hər il təxminən 3 milyon ton Qazaxıstan nefti bu kəmərdən keçir”, - Yuşkov qeyd edib.
“O zaman Rusiya Federasiyası bu layihəni təkcə Bakı Neft Emalı Zavodu üçün neft satmaq imkanı kimi deyil, həm də Qara dəniz boğazlarından yan keçən dəhlizin inkişafı və marşrutun qısaldılması kimi qiymətləndirərdi. Belə olan halda Rusiya nefti dərhal onun ən böyük alıcısı olan Hindistan sahillərinə çatacaqdı”, - Yuşkov qeyd bildirib.
“Türkiyə boğazlardan keçid üçün pul tələb edə bilməz, lakin beynəlxalq dəniz hüququna uyğun olaraq kanaldan keçə bilər. Ona görə də belə çıxır ki, iki layihə - Azərbaycan və İrandan keçən neft kəməri və İstanbul kanalı rəqabət aparır”, - ekspert əlavə edib.