BAKI, 23 iyul - Sputnik. Kiyevin taxıl sövdələşməsinin dayandırılması və Qara dəniz regionunda vəziyyətin mürəkkəbləşməsindən sonra hərəkətləri fonunda Rusiya taxıl ixracını Şimal-Cənub beynəlxalq nəqliyyat dəhlizi (BND) ilə istiqamətləndirə bilər. Bu barədə RİA Novosti-yə Milli Tədqiqat Universiteti Ali İqtisadiyyat Məktəbinin Dünya İqtisadiyyatı və Dünya Siyasəti fakültəsinin Xarici regionşünaslıq kafedrasının professoru Andrey Baklanov bildirib.
Rusiya daha əvvəl Türkiyə, Ukrayna və BMT-ni Odessa da daxil olmaqla üç limandan Qara dəniz vasitəsilə Ukrayna taxılının və ərzaqlarının, eləcə də gübrələrin ixracını nəzərdə tutan taxıl müqaviləsini ləğv etdiyi barədə xəbərdar etmişdi.
Qərb Ukrayna taxılının böyük hissəsini Afrikanın ehtiyacı olan ölkələrinə deyil, öz dövlətlərinə ixrac etdi və bununla da Rusiya tərəfinin sövdələşmənin davam etdirilməsi üçün lazımi şərti pozdu.
Rusiya Federasiyasının Müdafiə Nazirliyi bundan əvvəl bəyan etmişdi ki, iyulun 20-dən Qara dənizdə Ukrayna limanlarına üzən bütün gəmilər potensial hərbi yük daşıyıcıları hesab ediləcək.
Ukrayna Müdafiə Nazirliyi daha sonra bəyan edib ki, iyulun 21-dən Kiyev Qara dənizdə Rusiya dəniz limanları istiqamətində üzən gəmiləri “bütün əlaqəli risklərlə” hərbi yük daşıyan gəmilər hesab edəcək.
“Qara dənizdə vəziyyətin mürəkkəbliyi var. Biz başqa imkanlar axtarmalıyıq. Qərb sərhədlərimiz bağlıdır, Baltik dənizi çox problemlidir”, - deyə Baklanov bildirib.
Onun sözlərinə görə, Türkiyə Rusiyanın Qara dəniz marşrutu ilə təchizatdan mümkün geri çəkilməsi barədə düşünməlidir.
Bu baxımdan ekspert hesab edir ki, perspektivli sahələrdən biri Şimal-Cənub nəqliyyat dəhlizi ola bilər.
“Hər şey buna doğru gedir... “Şimal-Cənub” sanksiyalar zonasından, Qərbin təsirindən uzaqdır. Bu əsas sahədir... Yaxın gələcəkdə taxıl daşımalarının 30-35 faizini bu istiqamətə keçirmək üçün çox yaxşı başlanğıc şəraiti var”, - deyə Baklanov bildirib.
O, qeyd edib ki, Rusiya Xəzər dənizi hövzəsinin prioritet inkişafına köklənməlidir. Rusiyanın yeni bazarlara çıxması üçün yeni imkanlardan danışan ekspert qeyd edib ki, Xəzər nəqliyyat qovşağının köməyi ilə mal axını ərəb ölkələri, İran və Hindistana gedəcək.
Baklanov hesab edir ki, Qərbin bu regiona birbaşa təsir imkanları yoxdur:
"Qara dənizdə isə Türkiyə böyük ölçüdə gündəlik reallıqları tənzimləyir. NATO üzvüdür".
Mütəxəssis həmçinin əlavə edib ki, hazırda Türkiyə prezidenti Rəcəb Tayyib Ərdoğan taxıl sövdələşmələrində “kifayət qədər mücərrəd” və “qısamüddətli mənfəət dalınca” hərəkət edir.
Ekspertin fikrincə, Ərdoğan Qara dənizdəki vəziyyəti blokdan çıxarmaq üçün Rusiyanın səylərinə tez qoşulmalıdır.
"Şimal-Cənub" BND Sankt-Peterburqdan Mumbay limanına (Hindistan) uzunluğu 7,2 min kilometr olan multimodal marşrutdur. BND-nin üç marşrutu var: transxəzər (dəmir yolları və limanlardan istifadə etməklə), həmçinin qərb (Azərbaycan vasitəsilə) və şərq (Mərkəzi Asiya respublikaları vasitəsilə). 2023-cü ilin mayında Rusiya və İran Şimal-Cənub-Qərb dəmir yolu xəttinin son hissəsinin - İranda Rəşt-Astara hissəsinin tamamlanması ilə bağlı sənədlər imzalayıb.
Digər maraqlı xəbərləri həmçinin Sputnik Azərbaycan-ın Teleqram kanalından izləyin.