22:07 26 Noyabr 2020
Canlı yayım
  • USD1.7000
  • RUB0.0274
  • EUR1.9035
XƏBƏRLƏR
Qısa URL
270621

Türkiyəli həkimlərdən mükəmməl mövsüm pəhrizi.

BAKI, 19 sent-Sputnik. Artıq çəki günümüzün əsas bəlalarından birinə çevrilib. Nə idman hərəkətləri, nə arıqlama salonları, nə massajlar, nə ac qalmalar, nə eşofmanlar, nə saunalar, bir sözlə, dənədiyimiz heç nə bu problemin qarşısını almağa kömək etmir. Ac qalmaq başqa xəstəliklərə yol açır. Az yeməklə qarın doymur. İdman etməyə hər deyəndə həvəs olmur. Massaja, saunaya vaxt və pul çatmır. Həkimə getmək də xeyli bahalı və əziyyətli işdir. Bəs necə etmək olar ki, heç bir əziyyət çəkmədən artıq çəki problemindən azad ola bilərik? Türk həkimlər bunun üçün bizə maraqlı bir menyu təqdim ediblər. Qida maddələrinin tərkibinin öyrənilməsindən sonra ortaya çıxarılmış bu menyu Montignac tərzində olan pəhrizlərdən biri üçün hazırlanıb. Buradakı qidalar həm dadlı, həm faydalı, həm də arıqlamağa yardım edəndir. Sputnik bu mövsümdə arıqlamaq istəyənlərə bu mövsüm menyusunu təqdim edir.

Hədəf: İki həftədə 6 kilo çəki itirmək.
Gündəlik kalori: 1300 Kkal.

1. Səhər yeməyi: 1 stəkan su, közlənmiş bibər, 1 ədəd xiyar və 1 dilim qızarmış çörək.
Nahar: 1 pay balıq, 1 pay yağsız tərəvəz salatı.
Şam: 1 pay salat, təndirdə bişmiş və ya pörtlənmiş yağsız tərəvəzlər (göbələk, badımcan, qabaq (boranı), təzə lobya, pomidor, bibər və soğan)

2. Səhər yeməyi: 1 stəkan su, iki kibrit qutusu qədər ağ pendir, 2 ədəd pomidor.
Nahar: 1 balaca boşqab qarpız.
Şam: Bol miqdarda tərəvəz salatı və 1 dilim yağsız kəpəkli çörək.
Gecə: 1 kasa doğrama (ayran, göyərti, sarımsaq, xiyar, su və duzdan ibarət içki).

3. Səhər yeməyi: 1 stəkan su, 2 ədəd qaynadılmış yumurta.
Nahar: 1 pay salat, bişmiş göbələk, 1 dilim ağ çörək.
Şam: 1 balaca boşqab qarpız, 1 dilim yağsız kəpəkli çörək.
Gecə: 1 kasa doğrama.

4. Səhər yeməyi: 1 stəkan cökə çayı, 2 kibrit qutusu boyda ağ pendir, 2 ədəd bolqar bibəri.
Nahar: Yağsız bişmiş yumurta və sarımsaqlı qatıq (suyu tavada qaynadırsız, içinə 2 yumurtanın sarısını dağıtmamaq şərtilə qırırsız. 10 dəqiqə bu vəziyyətdə bişirirsiz. Sonra onları sudan çıxarırsız, üzərinə 200 qram yağsız sarımsaqlı qatıq tökürsüz).
Şam: 1 pay salat, 1 dilim ağ çörək.
Gecə: 1 balaca boşqab qarpız.

5. Səhər yeməyi: 1 balaca boşqab qarpız, 1 dilim ağ çörək.
Nahar: 1 pay salat, pendirli omlet. (Pendir 25 gram, 1 yumurta)
Şam: 1 pay salat, 1 dilim ağ çörək, 1 boşqab qaynadılmış və zeytun yağı əlavə edilmiş lobya.
Gecə: 1 kasa doğrama.

Bu menyunu iki həftə təkrarlamaq olar.

 

Teqlər:
eshofman, massaj, sauna, idman, arıqlamaq, pəhriz, dieta, Türkiyə

Əsas mövzular