17:40 05 İyul 2020
Canlı yayım
  • USD1.7000
  • RUB0.0274
  • EUR1.9035

Azərbaycan rəqqasları üç nəfərin çörəyini yeyir

MƏDƏNİYYƏT
Qısa URL
13802

"Azərbaycanda rəqslə məşğul olan şəxsləri iki qrupa ayırmaq olar - milli rəqslərin qoruyucuları və toyxana oyunçuları. Toyxana oyunçuları öz ciblərinə xeyir güdürlər, onların məqsədi isə rəqs vasitəsilə pul qazanmaqdır"

Azərbaycan rəqqasları üç nəfərin çörəyini yeyir
BAKI, 28 apr — Sputnik. Aprelin 29-u Beynəlxalq Rəqs Günüdür. Beynəlxalq Teatr İnstitutu və UNESCO ortağı QHT Beynəlxalq Rəqs Komitəsi tərəfindən 1982-ci ildə tanıdılan bu gün hər il aprelin 29-da qeyd edilir. Bu tarix, müasir baletin yaradıcısı Jan-Jorj Noverrin ad günü xatirəsinə təyin olunub.

Bununla əlaqədar Sputnik-in Mətbuat Mərkəzində "Azərbaycan rəqs sənətinin nailiyyətləri və problemləri" mövzusunda mətbuat konfransı keçirilib. Tədbirdə iştirak edən əməkdar artist Tahir Eynullayev bildirib ki, Azərbaycanda peşəkar rəqs üç nəfərin adı ilə bağlıdır.

"Qədim tarixi olan Azərbaycan rəqslərinin müxtəlifliyi çoxdur, çünki bizim hər bölgə və rayonların öz rəqsləri və adət ənənələri var. Peşəkar rəqsə gələndə isə, o, Əlibaba Abdullayev, Qəmər Almaszadə və Əminə Dilbazinin adları ilə bağlıdır. Biz hamımız, hal-hazırda Azərbaycanda professional rəqslə məşğul olan insanlar demək olar ki, bu üç nəfərin çörəyini yeyirik", — T. Eynullayev bildirib.

Onun sözlərinə görə, Azərbaycanın professional rəqqası dünyanın bütün rəqslərini ifa edə bilər, bizim rəqsləri isə digər xalqlar o qədər də gözəl ifa edə bilmir: "Lakin buna baxmayaraq, Azərbaycan milli rəqsləri başqa dövlətlər, hətta türklər tərəfindən belə, mənimsənir. Onlar Azərbaycan rəqslərini ifa edib "Qafqaz rəqsləri" və başqa adlarda disklər buraxırlar".

Xoreoqraf Şəhriyar Cəfərovun sözlərinə görə, Azərbaycan milli rəqslərinin oğurlanması mövzusu qədimdir: "Sovet dövrünü yada salsaq, o vaxt Aram Xaçaturyan öz ilk "Qayane" baletində sırf Azərbaycan müsiqisindən istifadə edib. Orada bizim "Ənzəli" və "Uzundərə" rəqslərimizin musiqisi olub. O vaxt Qara Qarayev Bəstəkarlar İttifaqına müraciət edib ki, Aram Xaçaturyan boynuna alıb öz çıxışında, Azərbaycan musiqisindən istifadə etdiyini qeyd etsin. Və hətta elə bir arxiv yazı da var ki, Aram Xaçaturyan orada özü öz dili ilə "Qayane" baletində Azərbaycan rəqs musiqilərindən istifadə etdiyini deyir".

Ş. Cəfərov bildirib ki, ölkədə idmana çoxlu vəsait ayrılır, lakin məsələ rəqslərə çatanda, vəsait çatmır: "Azərbaycanda rəqslə məşğul olan şəxsləri iki qrupa ayırmaq olar — milli rəqslərin qoruyucuları və toyxana oyunçuları. Toyxana oyunçuları öz ciblərinə xeyir güdürlər, onların məqsədi isə rəqs vasitəsilə pul qazanmaqdır".

Xoreoqrafın sözlərinə görə, bu, sənətə xidmət deyil, onun istismar edilməsidir: "Bundan başqa, onlar utanmadan öz ifalarını youtube və digər sosial şəbəkələrə də yerləşdirirlər. İnternet vasitəsi ilə "Azeri dance" axtaran xaricilər isə onları görüb bunun necə milli rəqs olduğunu düşünürlər".

Qeyd edək ki, Azərbaycan xalqının özünəməxsus bir çox rəqsləri var. Onların sırasında "Vağzalı", "Uzundərə", "Nəlbəki", "Ceyranı", "Cəngi", "Qaytağı", "Qazağı", "Xançobanı" və başqalarını adlandımaq olar.

Əlaqədar

Ekspertlər milli irsi – Azərbaycan rəqslərini qorumağa çağırır
Bakıda bayram atmosferi: rəqslər və bayram karvanı
Azərbaycan rəqslərinin mahir ustası səfirlikdə təyinat aldı
Körpə uşaq ana bətnində rəqs edir
Barak Obama ata yurdunda öz rəqsilə hamını heyrətləndirib
Teqlər:
Şəhriyar Cəfərov, Tahir Eynullayev, Əminə Dilbazi, Qəmər Almaszadə, Əlibaba Abdullayev, rəqqas, rəqs, Beynəlxalq Rəqs Günü

Əsas mövzular