İQTİSADİYYAT

Avrasiya İnkişaf Bankı: yeni marşrut Çin-Aİİ istiqamətində daşınma həcmlərini artırıb

Eyni zamanda, 2023-cü ilin sonunda Mərkəzi Avrasiya dəhlizi ilə Çin-Avropa-Çin marşrutu üzrə daşınmalar demək olar ki, yarıbayarı azalıb.
Sputnik
BAKI, 11 iyul - Sputnik. Mərkəzi Avrasiya dəhlizi üzrə Çin-Avrasiya İqtisadi İttifaqı-Çin istiqamətində daşımaların həcmi illik müqayisədə 81% artıb Bu barədə Avrasiya İnkişaf Bankının (AİB) hesabatında deyilir. Belə ki, Mərkəzi Avrasiya dəhlizi üzrə əsas daşıma operatoru göstərilən xidmətlərin siyahısını genişləndirib və 71 yeni marşrut xəttini təqdim edib.
Eyni zamanda, 2023-cü ilin sonunda Mərkəzi Avrasiya dəhlizi ilə Çin-Avropa-Çin marşrutu üzrə daşınmalar demək olar ki, yarıbayarı azalıb.
AİB hesabatında deyilir ki, səbəblərdən biri yükdaşıma tariflərinin aşağı olması səbəbindən yüklərin dərin dəniz marşrutlarına qaytarılmasıdır.
Beləliklə, WCI Drewry dəniz konteyner daşıma indeksi ERAI Avrasiya dəmir yolu nəqliyyatı indeksindən iki dəfə aşağı səviyyəyə düşüb.
Mərkəzi Avrasiya Nəqliyyat Dəhlizi Monqolustan və Qərbi Çindən keçir. Dəhliz layihəsi Krasnoyarsk diyarındakı Kuraqinodan Tuvanın paytaxtı Qızıla, daha sonra Monqolustanın Xovd şəhərindən keçməklə Çinin Sincan-Uyğur Muxtar Vilayətinin inzibati mərkəzi Urumçiyə qədər dəmir yolu xəttinin yaradılmasını nəzərdə tutur.
Avrasiya İqtisadi İttifaqı 2015-ci il yanvarın 1-dən fəaliyyət göstərən beynəlxalq inteqrasiya iqtisadi birliyidir. Birliyin üzvləri Rusiya, Ermənistan, Belarus, Qazaxıstan və Qırğızıstandır.
Moldova 2018-ci ilin may ayından Aİİ-də müşahidəçi statusundadır. 2020-ci ildə Aİİ ölkələri liderlərinin görüşündə Özbəkistan və Kubaya inteqrasiya birliyində müşahidəçi statusunun verilməsi qərara alınıb.
Digər maraqlı xəbərləri həmçinin Sputnik Azərbaycan-ın Teleqram kanalından izləyin.