BAKI, 8 iyul — Sputnik. Son doqquz il ərzində Rusiya Dəmir Yolları Baykal-Amur magistralını (BAM) və Trans-Sibir dəmir yolunu əhatə edən Şərq silsiləsinin müasir tikintisi zamanı 3 min kilometr uzunluğunda relslər çəkib ki, bu da 2009-cu ildə tikilən relslərin uzunluğu ilə müqayisə edilə bilər. Bunu Rusiya Dəmir Yollarının baş direktoru Oleq Belozerov bildirib.
O, xatırladıb ki, sovet dövründə tikinti zamanı 3 min 145 kilometr yol çəkilib.
"Aydındır ki, müxtəlif texnika, müxtəlif lokomotivlər, müxtəlif şərtlər, lakin təbiət eyni qalıb, üstəlik, indi bəzi hallarda daha sərtdir. Mənfi 59 dərəcə, eyni dağ silsilələri, eyni əbədi çaylar, donmuş çaylar. Ona görə də indi BAM-ı tikənlər o veteranlara, o dövrdə baş vermiş şücaətlərə baxırlar. Bu tikinti bütün ölkəni birləşdirib", - Rusiya Dəmir Yollarının rəhbəri bildirib.
Rusiyanın baş naziri Mixail Mişustin deyib ki, Rusiya Hökuməti Şərq sınaq poliqonunun genişləndirilməsi layihəsinin həyata keçirilməsinə, o cümlədən Baykal-Amur magistralının (BAM) və Trans-Sibir dəmir yolunun ötürücülük qabiliyyətinin artırılması üçün infrastrukturun modernləşdirilməsinə üstünlük verir.
Mişustin bildirib ki, BAM Rusiya tarixində ən böyük və əhəmiyyətli nəqliyyat layihələrindən biri kimi qəhrəmanlıq əməyinin və fədakarlığın simvoluna çevrilib.
Mişustin əlavə edib ki, bu gün BAM Rusiyanın ən böyük dəmir yoludur.
"Bunun sayəsində Şərqi Sibir, Transbaykaliya və Uzaq Şərqə çıxış təmin edilir ki, bu da milli iqtisadiyyatın inkişafına töhfə verir və vətəndaşların həyat keyfiyyətini yaxşılaşdırır", - Mişustin qeyd edib.
Xatırladaq ki, Dünyanın ən uzun dəmir yolu xətlərindən biri olan Baykal-Amur magistral xətti (BAM) bu gün, iyulun 8-də özünün yarım əsrlik yubileyini qeyd edir.
Məhz 1974-cü ilin bu günündə onun tikintisi haqqında qərar qəbul edilib və bu tarix BAM-ın rəsmi doğum günü hesab olunur. 8 iyul tarixini ən böyük tikinti layihəsinin bütün iştirakçıları BAM Gününü qeyd edirlər.
Şərqi Sibir və Uzaq Şərqdə 4278 km uzanan BAM bu günə qədər Sovet xalqının əmək şücaətinin simvoludur. Bu dəmir yolu rayonun iqtisadi yüksəlişi üçün böyük imkanlar yaratdı və Sovet dövləti tarixində ən bahalı dəmir yolu olub.