"Bu gün Bakının əsas küçə və prospektləri ilə yanaşı ətraf ərazilərdə də sıxlıq və tıxaclar müşahidə olunur. İctimai nəqliyyatın hərəkətini ləngidən əsas amil də elə 10 minlərlə qanunsuz taksinin fəaliyyət göstərməsidir. Əgər fərdi nəqliyyat vasitəsi gün ərzində 2 dəfə səfər reallaşdırırsa, taksilərdə bu gösgərici 10 dəfə çoxdur. Yeni qaydaların qüvvəyə minməsi ilə taksi xidməti sahəsi tənzimlənəcək və peşəkar əmək bazarı formalaşacaq. Bununla da peşəkar taksi sürücülərinin fəaliyyəti üçün münbit şərait yaranacaq".
"Hədəfdə marşrutlar arasında avtobusların paylanmasının optmallaşdırılması var. Marşrut şəbəkəsinin optimallaşdırılması ilə əlçatanlığın 90%-dən çox artırılması gözlənilir. Hazırda 2000-ə yaxın avtobus daşımalarda iştirak edir. Taksi sayının azaldılmasına uyğun olaraq ictimai nəqliyyatın sayının artırılması mərhələli qaydada həyata keçiriləcək", - T.Orucov qeyd edib.