İQTİSADİYYAT

Çətin logistika: daşıyıcılar Qırmızı dənizdən yan keçərək quru marşrutunu işə salırlar

Daşıyıcı vurğulayıb ki, Səudiyyə Ərəbistanında standart dəhlizlərlə yanaşı, yeni quru marşrutları təmin etməklə, malların tədarükündəki gecikmə problemini həll etməyə ümid edir.
Sputnik
BAKI, 24 yanvar — Sputnik. Təxminən bir ay əvvəl konteyner gəmiləri üçün Qırmızı dəniz marşrutunu tərk edən Alman gəmiçilik şirkəti Hapaq-Lloyd alternativ marşrutun işə salındığını açıqladı. Şirkət müştərilərə malların daşınması üçün Səudiyyə Ərəbistanından keçən quru yolundan istifadə edəcəyini bildirib.
Hapaq-Lloyd açıqlamasında biz Cəbəl Əli (BƏƏ), Səudiyyə Ərəbistanının Dammam və Cubail limanlarından Ciddəyə quru dəhlizlərini təqdim edib.
Daşıyıcı vurğulayıb ki, Səudiyyə Ərəbistanında standart dəhlizlərlə yanaşı, yeni quru marşrutları təmin etməklə, malların tədarükündəki gecikmə problemini həll etməyə ümid edir.
Bununla yanaşı, ekspertlər hesab edirlər ki, yeni quru yolu çətin logistika və məhdud imkanlar səbəbindən mürəkkəbdir. Bundan əlavə, analitiklərin fikrincə, Səudiyyə Ərəbistanından keçən marşrut maye karbohidrogenlərin, xüsusən də LNG-nin daşınması üçün uyğun deyil.
Bundan əvvəl məlum olub ki, Qırmızı dənizdən keçən 700 konteyner gəmisindən 500-dən çoxu artıq marşrutunu dəyişib. Keçən həftənin sonlarında Fransanın CMA CGM şirkəti Qırmızı dənizdə fasilələrin proqnozlaşdırıla bilmədiyini əsas gətirərək Şimali Avropa-Avstraliya gəmilərinin Afrika ətrafında marşrutunu dəyişdirmək qərarına gəldiyini açıqladı. Daha əvvəl o, bəzi gəmiləri Qırmızı dəniz vasitəsilə göndərdiyini və bu marşrutlara xidmət edən donanmanı tədricən artırmağı hədəflədiyini bildirib.
Şirkətlər zərər çəkir
Bloomberg yazır ki, Qırmızı dənizdə ikinci aydır davam edən böhran iqtisadiyyatın müxtəlif sektorlarından olan qlobal şirkətlərin maliyyə göstəricilərinə mənfi təsir göstərməyə başlayıb.
Belə ki, Tesla tədarükün kəsilməsi üzündən Almaniyadakı zavodunda iki həftə, Volvo Car isə Belçikada istehsalı üç gün müddətinə dondurmağı planlaşdırır. Böyük Britaniyanın bir sıra pərakəndə satıcıları da logistika problemləri səbəbindən qiymət artımı riskləri barədə xəbərdarlıq ediblər.
Analitiklərin proqnozlarına görə, yaxın bir-iki ay ərzində Qırmızı dənizdə vəziyyət dəyişməsə, dünyanın ən böyük şirkətləri mənfəət proqnozlarına düzəlişlər edəcəklər. İlk olaraq avtomobil sektorunun və pərakəndə satışın zərər çəkəcəyi gözlənilir.
"Bloomberg" analitikləri konteyner gəmilərinin yükdaşıma tariflərinin yüksəlməsinin 2024-cü ilin sonu - 2025-ci ilin əvvəlində dünyada, xüsusən də Böyük Britaniyada və avrozonada inflyasiyanın sürətlənməsinə səbəb ola biləcəyini gözləyirlər.
Xatırladaq ki, üzvləri husilər də adlandırılan "Ənsar Allah" silahlı qiyamçı qruplaşması hazırda paytaxt Səna da daxil olmaqla Yəmənin əhəmiyyətli bir hissəsinə, həmçinin Səudiyyə Ərəbistanı yaxınlığındakı ölkənin bəzi şimal və qərb ərazilərinə nəzarət edir.
Husilər vaxtaşırı Qırmızı dənizdə gəmilərə və hərbi gəmilərə atəş açır. Belə ki, onlar Qəzza zolağında İsrailə qarşı döyüşən fələstinli qruplara dəstək ifadə edirlər. Yəmənli üsyançılar İsrail dövlətini tanımır və onun ərazisini Fələstinin bir hissəsi hesab edirlər. Bir sıra iri nəqliyyat şirkətləri müvəqqəti olaraq Qırmızı dəniz vasitəsilə gəmi göndərməkdən imtina edərək başqa, daha uzun və daha bahalı marşrutlar seçiblər.
Husilər hərəkatı 1990-cı illərə gedib çıxır, lakin 2014-cü ildə Yəmən hökumətinə qarşı üsyan edərək və onu istefaya məcbur edərək nüfuz qazanıb. O vaxtdan bəri ölkədə vətəndaş müharibəsi gedir. Yəmənin rəsmi hökuməti hazırda Ədəndə yerləşir və 2022-ci ildən prezident Rişad Əl-Alimi tərəfindən idarə olunur.
Digər maraqlı xəbərləri həmçinin Sputnik Azərbaycan-ın Teleqram kanalından izləyin.