"Altı il öncə Azərbaycan Dövlət Reklam Agentliyi (ADRA) yaranıb. Onlar açıq məkanda tətbiq olunan reklamlara yüksək rüsum qoyduqlarına görə, kiçik sahibkarların sivil reklam yayım (açıq məkanda) yolları qapanıb və məhz bunun nəticəsidir ki, ibtidai dövr reklamları baş alıb gedir. Əgər ADRA tərəfindən açıq məkanda reklam yayımı monopoliyalaşmasaydı, kiçik sahibkarların reklamları nə telefonlarımıza sms vasitəsi ilə gələrdi, nə də zəngləri dəng edərdi. Qapılarımızın üstündə asılan, bina fasadlarında, dayanacaqlarda yayılan reklamlarla da üzləşməzdik".
"Mənim özümə də hər gün reklamla bağlı zənglər gəlir. Mən onları qınamıram. Kiçik sahibharlıqdan orta sahibkarlığa gətirən yeganə yol reklamdır. Əgər reklam agentliyi kiçik sahibkarlara imkan versəydi, onlar bu sahədə monopoliya yaratmasaydı, sahibkarlar da bu yollara əl atmazdılar. Reklam agentliyi yüksək rüsum tətbiq etməklə kiçik sahibkarları beşiyindəcə boğur. Azərbaycanda reklam haqqında qanun çox gözəl işlənib. Onun 5%-i tətbiq olunsa, küçələr reklam kağızlarıyla aşıb-daşmaz, telefonlarımız da susar", - deyə Cahid Həsənov fikrini tamamlayıb.
"Hazırda da açıq məkanlarda reklam yerləşdirmək istəyən hər bir şəxsə müraciət edirik ki, reklamı yerləşdirilməzdən əvvəl Dövlət Reklam Agentliyinə müraciət edib, icazə alsınlar. Bu, qanunun tələbidir. Hazırda reallıq ondan ibarətdir ki, bir çox obyektlər reklamı yerləşdirirlər, sonradan bizim müfəttişlər gəlir və həmçin sahibkarı məlumatlandırır ki, burada sizin reklamınızda qanunsuzluq var. Sahibkar ya onu dəyişdirməli olur, ya da sökməli. Və nəticədə sahibkar ikiqat xərcə düşür".