"Elə təkcə pomidorun qiymətinə baxaq, son bir aydır ki, 5 manatdan ucuz olmur. Biz də qiyməti qaldırmaq istərdik. İstərdik ki, qiymətləri 15-20 faiz qaldıraq. Amma nə edək, camaatın imkanı zəifdir, bizə bu pulu verən yoxdur. Müştəri yoxdur. Şadlıq sarayları da müştəri uğrunda rəqabət aparır ki, onları özünə cəlb edə bilsin. Bütün şadlıq sarayları bir-birinə rəqibdir, hamısı da çalışır biri digərindən qiyməti beş manat aşağı desin ki, müştəri onu seçsin".
"Gələn qonaqlara da başa salırıq ki, siz bu ərzaqları evinizə də alırsız, qiymətlər qalxıb. Amma müştəri deyir ki, qonaqlarının böyük hissəsi kənddəndir. Təbii ki, biz də düşünürük ki, olmasın beş manat, olsun 3 manat, cüzi də olsa xeyir götürək".
"Biz bunu edə bilmərik. Çünki hər toy bizim üçün bir reklamdır. Hər qonaq bizim üçün real müştəridir. Gərək ki, hər toydan azı 2 müştəri də qazanaq. Təsəvvür edin, yarım saata bir müğənninin qazandığı pul şadlıq sarayının sahibinin bütün günlük qazancından iki dəfə çoxdur".