"Düşünürəm ki, müğənni mahnını canlı ifa etməlidir. Xüsusilə də səhnədə, konsert zallarında fonoqramla oxumaq düzgün deyil. Ancaq nəzərə almaq lazımdır ki, müğənninin, xanəndənin səsi həmişə yerində olmur. Bu baxımdan fonoqramla oxumağı qadağan etmək nə qədər doğrudur - bunu bilmirəm. Müğənni və xanəndələrin gündə 3-4 dəfə efirə çıxdığını nəzərə almaq lazımdır. 4-5 efirə çıxıb canlı musiqi ifa etməyə müğənninin və xanədənin səsi yetməz".
"Televiziyada səsin qüsursuz olması üçün, texniki problemlərin olmamamsı üçün fonoqramdan istifadə etmək məcburiyyətindəyik. Amma kütləvi tədbirlərdə, konsertlərdə, toylarda yaxşı olar ki, müğənnilərimiz canlı ifa etsinlər. Mən çox istəyərdim ki, ölkəmizdə də bu qanun qüvvəyə minsin. O zaman sənətçinin nəyə qadir olacağı məlum olacaq. Sənətinin peşəkarı olanlar üçün bu, əngəl deyil. Amma gedib hansısa studiyada səs yazdıran müğənnilər üçün çətin olar. Çünki onlar gedib saatlarla musiqiçilərlə məşq etmirlər. Bir dəfə səslərini studiyada yazdırırlar, bütün günü toylarda, efirlərdə onu oxuyurlar. Sənət naminə belə bir qanunun qüvvəyə minməsi məni sevindirər".
"Bəzən təbiətdə, kütləvi tədbirlərdə, çəkilişlərdə texniki məsələlərə görə fonoqram oxunur. Polad Bülbüloğlunun zamanında Heydər Əliyev Sarayında da fonoqramla oxumaq qadağan edilmişdi. Çünki fonoqram canlı ifanın yerini vermir. Məsələn, mən deyə bilərəm ki, muğam müsabiqələrinə hazırladığımız uşaqlar, gənclər əsl sənət göstərirlər. Heydər Əliyev Fondunun dəstəyi ilə həyata keçirilən Muğam müsabiqlərində iştirak edən gənclərin 90 faizi məhz canlı musiqi ifa edirlər".
"BMM-də təşkil edilən muğam, milli və klassik musiqiyə həsr olunmuş tədbir və konsertlərdə fonoqramla ifa hallarına yol verilmir və rast gəlinmir. Solistlərimiz və qonaq sənətçilər hər zaman canlı ifa ilə səhnəyə çıxırlar".