BAKI, 22 mart - Sputnik. Xəzər Boru Kəməri Konsorsiumunun (CPC) terminalındakı dəniz yanalma qurğusunun nasaz hissəsindən danışmaq tezdir, daha çox yüklərin artması səbəbindən təbii aşınmadan gedir. Bu barədə şirkətin mətbuat xidməti xəbər verir.
Bir gün əvvəl CPC zən şlanqlardan birinin daşıyıcı karkasının yerdəyişməsi səbəbindən liman qurğusunun (LQ-3) təmir işlərinin aparılması üçün müvəqqəti olaraq istismardan çıxarıldığını açıqlamışdı. Şirkət həmçinin LQ-1 və LQ-2 avadanlıqlarının işini yoxlayacaq və onun nəticələrinə əsasən təmirə ehtiyac olması barədə qərar qəbul edəcək.
"Əlverişsiz hava şəraiti, güclü külək, yüksək dalğalar və buna uyğun olaraq avadanlıqlara artan yüklər şlanqın güc çərçivəsinin, qorumasının yerdəyişməsinə səbəb olub. Qüsurdan danışmaq tezdir, əlavə müayinədən sonra məlumatı təsdiqləmək lazımdır" - şirkətdən LQ-nin nasazlığının və təmirinin səbəblərini izah ediblər.
Zədələnmiş şlanq söküləcək və dəyişdiriləcək, CPC-dən əlavə ediblər. Yeni şlanqların kifayət qədər ehtiyatı mövcuddur. Hadisə neftin daşınma qrafikinə təsir göstərmir.
Avqustun 7-də Novorossiysk yaxınlığında Yunanıstanın Minerva Symphony tankerinə CPC-yə məxsus liman qurğusundan (LQ-1) yüklənərkən neft dənizə axıb. Şirkətdən verilən məlumata görə, hadisəyə səbəb bu qurğunun tərkib hissəsi olan hidravlik kompensatorun daxili boşluğunun dağılması olub.
Rusiya hökuməti yanında Maliyyə Universitetinin eksperti, Milli Enerji Təhlükəsizliyi Fondunun aparıcı analitiki İqor Yuşkov RT-yə Qara dənizdə əlverişsiz havadan sonra Xəzər Boru Kəməri Konsorsiumunun dəniz estakadasında nasazlıq nəticəsində neft tədarükü ilə bağlı vəziyyəti şərh edib.
Onun fikrincə, artıq dünya bazarında onsuz da defisit var və indi kifayət qədər böyük oyunçu daşımaları azaldır ki, bu da dünya bazarında çatışmazlığı daha da ağırlaşdıracaq və neftin qiymətini yüksəldə bilər.
Yuşkov bildirib ki, Qazaxıstan əsas həcmlərini CPC vasitəsilə Qərbə göndərir.
“Bu, Qazaxıstan nefti üçün ən böyük ixrac istiqamətidir, ona görə də belə çıxır ki, tədarükçülərdən biri ən azı müvəqqəti olaraq ixracdan imtina edəcək və bu baxımdan bu, ənənəvi olaraq bu terminaldan neft göndərilən ayrı-ayrı ölkələr üçün nəzərə çarpacaq, yəni, Avropanın cənubundakı ölkələr üçün", - ekspert deyib.
ABŞ üçün də bu xoşagəlməz məqamdır. Yuşkov qeyd edir ki, Qazaxıstan neftinin 10-15%-i ABŞ-a gedir.
"Onlar bu günlərdə Rusiya neftindən imtina etdilər, sanksiyalar tətbiq etdilər. Burada alternativ tədarükçü axtarmaq lazımdır, bununla bağlı çətinliklər yaranır, daha sonra başqa təchizatçı təchizatı dayandırır. Nəticədə ABŞ-ın daxili bazarında yanacağın qiyməti qalxa bilər", - Yuşkov bildirib.
Öz növbəsində, Yanacaq-Energetika Kompleksi Texnologiyalarının İnkişafı İnstitutunun eksperti Kirill Rodionov bildirib ki, onun fikrincə, neftin tankerlərə daşınmasının həcmi təxminən üç dəfə, hətta bəlkə də beş dəfə azalacaq.
CPC neft kəmərləri sistemi neftin Xəzər regionundan dünya bazarlarına nəqli üçün ən böyük marşrutdur. Uzunluğu 1,5 min kilometr olan magistral kəmər Qərbi Qazaxıstanın yataqlarını Qara dənizin Rusiya sahilləri ilə birləşdirir. Şirkətin ən böyük səhmdarları arasında Rusiya Federasiyası, Qazaxıstan, Chevron Xəzər Boru Kəməri Konsorsiumu var.
Digər maraqlı xəbərləri həmçinin Sputnik Azərbaycan-ın Teleqram kanalından izləyin.