Rəssamın iş texnikası bir növ qravürlərin hazırlanmasında istifadə olunan ağac üzərində naxış açma sənətini xatırladır. Ancaq əgər həmin sənət növündə ağac üzərində qabarıq siluet alınırdısa, Hüseyn Mirtəqavi birbaşa qara lövhə üzərində işləyir. Bu sənət onu yaradan müəllifdən rəsmi əvvəlcədən təsəvvür edə bilmək və ucu iti qələmlə işləmək bacarığı tələb edir. Çünki yalnız bircə ehtiyatsız hərəkət belə rəsmin korlanmasına gətirib çıxara bilər.
Hər şey 40 il bundan əvvəl başladı. Həmin vaxt Hüseyn öz şeirlərinə eskizlər və illüstrasiyalar çəkirdi. Onun faner üzərində ilk işi lirik məhəbbət mövzusuna həsr olunmuşdu. Əsərdə ürəklərini başlarının üzərində tutmuş gənc oğlanla qız və onların gələcək övladını təcəssüm etdirən çiçək təsvir olunmuşdu.
Daha sonra rəssam Sankt-Peterburqa işləməyə yollanır və öz yaradıcılığını orada davam etdirir. Bu şəhərdə Hüseyn peşəkar rəssamlarla tez-tez ünsiyyətdə olur və öz əl işləri ilə onları heyrətləndirirdi.
Hər şey 40 il bundan əvvəl başladı. Həmin vaxt Hüseyn öz şeirlərinə eskizlər və illüstrasiyalar çəkirdi. Onun faner üzərində ilk işi lirik məhəbbət mövzusuna həsr olunmuşdu. Əsərdə ürəklərini başlarının üzərində tutmuş gənc oğlanla qız və onların gələcək övladını təcəssüm etdirən çiçək təsvir olunmuşdu.
Daha sonra rəssam Sankt-Peterburqa işləməyə yollanır və öz yaradıcılığını orada davam etdirir. Bu şəhərdə Hüseyn peşəkar rəssamlarla tez-tez ünsiyyətdə olur və öz əl işləri ilə onları heyrətləndirirdi.