SƏHİYYƏ

Agentlik koronavirus şübhəsi ilə bağlı müraciətlərin sayını açıqladı

Poliklinik xidmətlərlə bağlı dəstək xəttinə daxil olan müraciətlərin əksəriyyəti tibbi müayinə və müalicə (3428) ilə bağlı olub.
Sputnik
BAKI, 9 sentyabr — Sputnik. 2021-ci ilin yanvar-avqust ayları ərzində İcbari Tibbi Sığorta üzrə Dövlət Agentliyinin (Agentlik) "1542" Çağrı mərkəzinə ümumilikdə 134259 müraciət daxil olub. Çağrı mərkəzinin koronavirus epidemiyası ilə bağlı xəttinə 36208, icbari tibbi sığorta və digər məsələlərlə bağlı xəttinə 35308, psixoloji dəstəklə bağlı xəttinə 2124, poliklinik xidmətlərlə bağlı dəstək xəttinə 6860, COVID-19 testinin nəticəsi və seroloji testlərlə bağlı xəttinə 33724, vaksinasiya ilə bağlı xəttinə isə 20035 müraciət daxil olub.
Koronavirus epidemiyası ilə bağlı xəttə daxil olan müraciətlərin əksəriyyəti koronavirus şübhəsi (14820), özünütəcrid müddəti (9471) və xarici ölkəyə getmək üçün tələb olunan tibbi arayışların verilməsi (1952) ilə bağlı olub. İcbari tibbi sığorta və digər məsələlərlə bağlı xəttə daxil olan müraciətlərin əksəriyyəti müayinə və müalicə (5172), əlillik məsələləri (5139), dərman və cihaz təchizatı (4468) barədə olub.
Psixoloji dəstək xəttinin fəaliyyət göstərdiyi əsas istiqamətlər üzrə müraciətlərin sayı aşağıdakı kimidir:
Müharibədən zərərçəkmişlər və hərbçilər üçün psixoloji dəstək – 264 müraciət
İctimaiyyət və tibbi heyət üçün psixoloji dəstək – 255 müraciət
Psixoloji pozğunluqlar (Psixopatologiya) – 71 müraciət
COVID-19 xəstələri üçün psixoloji dəstək- 30 müraciət
Poliklinik xidmətlərlə bağlı dəstək xəttinə daxil olan müraciətlərin əksəriyyəti tibbi müayinə və müalicə (3428) ilə bağlı olub.
Çağrı mərkəzinə daxil olan bütün müraciətlər operativ şəkildə cavablandırılıb, araşdırma tələb edən məsələlər aidiyyəti üzrə müvafiq struktur bölmələrə yönləndirilib və müraciət edən şəxslər araşdırmaların nəticələri barədə məlumatlandırılıblar.
Məlumat üçün bildirək ki, Agentlik tərəfindən 2020-ci ilin mart ayında istifadəyə verilən Çağrı mərkəzi altı yönəldici xətt üzrə xidmət göstərir. Belə ki, Çağrı mərkəzinin koronavirusla bağlı xətti (1542-0) 7 gün 24 saat, icbari tibbi sığorta və digər məsələlər ilə bağlı xətti (1542-1) iş günlərində saat 09:00-dan 18:00-dək, psixoloji dəstək xətti (1542-2), poliklinik xidmətlərlə bağlı dəstək xətti (1542-3), COVID-19 testinin nəticəsi və seroloji testlər ilə bağlı xətti (1542-4) və vaksinasiya xətti (1542-5) həftəiçi 08:00-dan 22:00-dək, həftəsonu 09:00-dan 21:00-dək fəaliyyət göstərirlər. Qeyd edək ki, vaksinasiya xətti 2021-ci ilin əvvəlində istifadəyə verilib.