CƏMİYYƏT
Cəmiyyətin həyatında baş verən aktual hadisələr

Şirkət bir çox insanın yaşadığı problemin səbəbini açıqlamağa cəhd edib

Serverləri digər ölkələrdə olan xarici saytlar və tətbiqetmələr xarici trafik hesab olunur və onlara daxil olduqda ölkə daxilində İnternet şəbəkələri məhdud ötürmə qabiliyyətinə malikdir. 
Sputnik

BAKI, 10 iyul — Sputnik. KATV1 şirkəti dünən yaranmış internet probleminə aydınlıq gətirib. Şirkətdən Sputnik Azərbaycan-a daxil olan məlumatda bildirilir ki, koronavirusun internetə təsiri barədə uzunmüddətli proqnozlar vermək hələ tezdir, lakin video xidmətlərin aktiv istifadəsi artıq ilk şişkinliklərə səbəb oldu.

Karantin günlərində trafik quruluşu çox dəyişib və şirkət İnternetin həcmini 40% artıraraq trafik artımına hazırlaşdı. Lakin iyulun 9-da rekord sayda yüklənmə qeydə alınıb - 53%, bu bəzi istifadəçilərimizin İnternetə çıxışı üçün problemlər yaratdı. Şirkət artıq avadanlıqların həddən artıq yüklənməsi zamanı gələcək problemlərin qarşısını almağa imkan verən tədbirlər görübdür. Anlamaq lazımdır ki, ölkənin xarici və daxili trafiki İnternetin sürətinə və keyfiyyətinə də təsir göstərir. Serverləri digər ölkələrdə olan xarici saytlar və tətbiqetmələr xarici trafik hesab olunur və onlara daxil olduqda ölkə daxilində İnternet şəbəkələri məhdud ötürmə qabiliyyətinə malikdir.  Bir çox istifadəçimiz koronavirusun yayılması səbəbiylə evdən işləyir. Ofis işi İnternetin aktiv istifadəsini də əhatə edir, lakin karantin ona yanaşmanı xeyli dəyişdirdi.

Məsələn, əvvəllər iş otaqlarında keçirilən görüşlər indi onlayn konfranslara çevrildi. Uşaqların təlimləri də internet üzərində keçirilir. Xarici trafikin miqdarı artarsa, məlumat paketini ötürmək və almaq üçün daha çox vaxt və trafik lazımdır. Eyni problem, "Zoom" video konfransının istifadəçiləri arasında da müşahidə olunur. Şirkətin əsas serverləri Kaliforniyada yerləşir. Bundan əlavə, işləri kompüterlə əlaqəli olmayan insanların da evdə kilidləndikləri ortaya çıxdı. Onlayn oyunları aktiv oynayırlar, onlayn film baxışı trafiki artdı. Həmçinin insanların diqqətinin cari xəbərlərlə onlayn mənbələrə keçdiyini güman etmək olar. Azərbaycanda ümumi İnternet istehlakı 22% artdı, lakin eyni zamanda ofis və mobil İnternet trafiki azaldı, çünki çoxları evdə İnternetdən (Wi-Fi) istifadə edir.