“Dünyadakı “Qara cümə” ilə Azərbaycandakının təşkilatçılığı arasında fərq var”. Bunu Sputnik Azərbaycan-a açıqlamasında iqtisadçı ekspert Natiq Cəfərli deyib.
Ekspert bildirib ki, Azərbaycanda böyük şirkətlərin mağazaları təmsilçi kimi fəaliyyət göstərmir: “Ona görə də dünya şəbəkəsində baş verən proseslər Azərbaycanda təkrarlanmır. Yerli təmsilçilər endirim kampaniyaları ilə bağlı özləri qərar verirlər. Kampaniyaların artması ticarət dövriyyəsinin yüksəlməsinə, bu da öznöbəsində vergi daxilolmalarının daha çox toplanmasına şərait yaradır. Ümumlikdə isə dünyada gedən proseslərlə Azərbaycandakı proseslər fərqlənir”.
Qeyd edək ki, “Qara cümə” adlanan endirimli ticarət ənənəsi Amerikada XIX əsrdə yaranıb. İri ticarət şəbəkələri Yeni il öncəsi böyük endirimlər edir, alıcıları stimullaşdırır və bonuslar, hədiyyələrlə mükafatlandırırdılar.
Ekspertin geniş şərhinə audiofaylda qulaq asa bilərsiniz