Nigar İsgəndərova, Sputnik Azərbaycan
BAKI, 21 may — Sputnik. Ekspress marşrut taksi xətlərinin yaradılması nəzərdə tutulur. Bu barədə Bakı Nəqliyyat Agentliyinin rəhbəri Vüsal Kərimli jurnalistlərə açıqlamasında deyib. O bildirib ki, tərəflərindən 1 manatlıq taksilərin fəaliyyəti ilə əlaqədar analizlər aparılıb və pandemiya dövründən sonra xüsusi ekspress marşrut taksi sisteminin tətbiq olunması planlaşdırılır:
Bir neçə gün öncə BNA rəsmisi jurnalistlərə açıqlamasında bildirmişdi ki, ekspress xətlərə metro açıldıqdan sonra sərnişin axınının analizinə əsasən baxılacaq. Artıq bir neçə gündür ki, metro da açılıb. Belə olan şəraitdə maraqlıdır, bəs bu ekspress xətlər necə işlək ola bilər və əhalinin hansı təbəqəsi üçün əlverişli ola bilər?
Şəhər nəqliyyatı üzrə ekspert Hüseyn Abdullayev Sputnik Azərbaycan-a açıqlamasında bu haqda danışıb:
"Dünyada bu cür xətlər tələb olunan xətlər adlanır və təxminən taksi kimi, lakin mikroavtobus formasında fəaliyyət göstərir, eyni yolu gedən sərnişinləri toplayaraq təyinat nöqtəsinə aparır. Bu bizim sovet dövründə tanıdığımız marşrutun müasir və mobil tətbiq üzərindən fəaliyyət göstərən variantıdır. Lakin BNA-nın dediyi tam olaraq bu deyil. Onlar deyirlər ki, günün pik saatlarında bu xətlər üzrə insanlar daşınacaq və 1 manatlıq taksiləri əvəzləyəcək. Hesab edirəm ki, ilk növbədə müntəzəm avtobus xətlərini inkişaf etdirməli, avtobusların xidmət səviyyəsini yaxşılaşdırmalıyıq".
"Lakin qeyd edim ki, avtobusların ləng olması, tıxaclarda qalması, salonlarda sıxlığın olması sərnişinləri avtobusdan uzaqlaşdırır. Bu səbəbdən də 1 manatlıq taksilərə tələbat var. Tələbatın yaranması müntəzəm avtobus şəbəkəsinin istənilən xidmət səviyyəsində olmaması ilə əlaqədardır. Bundan başqa, şəhərətrafı ərazilərdə qəsəbələr dağınıq şəkildədir. Bu ərazilərdə avtobus dayanacaqlarının uzaq olma ehtimalı var. Şəhər ətrafında yaşayan insanlar çalışırlar ki, 1 manatlıq taksidən yararlansınlar, evlərinə daha yaxın ərazidə düşə bilsinlər. Həmin qəsəbələr çox seyrək tikildiyindən orada keyfiyyətli ictimai nəqliyyatın olması, demək olar ki, qeyri-mümkündür. Məhz belə yerlər üçün tələbata uyğunlaşan nəqliyyat daha yaxşı işləyə bilər. Dəmiryolu nəqliyyatı inkişaf etdikcə onlar sərnişinləri uzaq yerlərdən iri nəqliyyat qovşaqlarınadək gətirib çıxara biləcəklər. Bu ərazilərdə kifayət qədər şəxsi nəqliyyatı olmayan insan yaşayır. Belə bir xəttin açılması onların şəraitini yaxşılaşdıracaq", - deyə ekspert əlavə edib.